![]() |
Starship Troopers
Had 'm al eens gezien, maar we hadden 'm dit weekend eens gehuurd. Blijft een erg coole film, niet? Mooie special effects en het is cool om te zien hoe de Amerikanen worden afgezeken zonder dat ze het zelf door hebben. Een overdreven high-school sfeertje, kei harde militaire opleidingen, mannen in gestapo-uniformen, echt geweldig!
|
ja hij was wel geinig;)
|
Yup yup yup.. Gisteren ofzo kwam Paul Verhoeven op tv, en die vertelde dat de Amerikanen niet zo heel erg blij waren met die film :D.. Voor de rest is ut wel een vette film :)
|
Ja nogal racistische film natuurlijk.. Teminste, er komen alleen maar witte mensen erin voor.. Op 2 na ofzo... En hij is niet zo realistisch.. De ene x moeten ze 1000x schieten voor 1 beestje en op het eind in die gang schieten ze 1000x en dan hebben ze wel 1000 van die beestjes neergeknald..
Maarja dat intereseert me niet zo het is gewoon een heftige film.. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja, het is inderdaad een gave film, veel actie en geweld doorspekt met een dikke laag sarcamse en (zelf?) kritiek (gestapo uniformen, bijeenkomsten met wapperende vlaggen etc) heel mooi heel vermakelijk. |
Hij is grappig. :)
|
De Amerikanen waren volgens mij kwaad op de manier hoe het leger propaganda voerde in deze film...persoonlijk vond ik dat het beste gedeelte van de film.
|
Ik had iets gehoort dat die Verhoeven ook een film over hitler ging maken :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ja... ik ben geen anti-jood, absoluut niet!!! Ik heb veel Joodse vrienden die het met me eens zijn..... |
Citaat:
|
Erg sterke film, ja. Lekker fout en met een dikke knipoog.
|
Vermakende film. Niet al te serieus nemen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |