![]() |
Seks -> honger?
Als ik klaar ben (met mezelf, helaas ;)), krijg ik altijd honger.
Dan eet ik echt heel veel. Kost zelfs masturberen zoveel energie? :confused: Of zit er iets anders achter? En hoe zit dat bij jou...? |
Honger na de seks? Nee, daar heb ik geen last van. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe het met het meisje is afgelopen is te hard voor woorden. :p oke ff serieus... Ik krijg altijd ontbijt op bed, of ik nou bezig ben of niet. shit, dat was ook niet serieus. Sorry ik kan helaas geen serieus antwoord geven je zult het hiermee moeten doen. |
Citaat:
Ik gok: teveel gedronken? :D |
Nee, van seks krijg ik geen honger. Kword wel minder geil.
:rolleyes: |
Ik krijg wel altijd dorst van pijpen :p
Maargoed, masturbatie is toch ook best inspannend, dus ik kan me goed voorstellen dat je er honger van krijgt, zeker als je een vrij snelle stofwisseling hebt zoals jij... (tenminste, ik neem aand dat je niet zo dun bent doordat je ondervoed bent oid, maar dat het aan een snelle stofwisseling ligt) |
na seks krijg ik ook honger. tijdens ook wel. ervoor ook.
|
yup ik krijg ook honger :s
|
Niet zo verwonderlijk, tijdens de seks verbrand je veel energie, dus is het logisch dat als je niet zo'n stevige bodem hebt gelegd, je na de seks honger blijkt te hebben. Ik herken het iig wel.
Wel enorm vervelend als het tíjdens gebeurt....moet je er weer uit om de frituur aan te zetten :D |
Citaat:
|
Citaat:
Oh, misschien vind je dit wel interessant (maar wel offtopic): ik heb zelfs kleinere longen dan normaal voor een man van mijn leeftijd, omdat ik smaller ben dan 'normale' mannen. Eindelijk een verklaring voor m'n 'astma' die niet reageert op medicijnen. ;) |
Citaat:
|
Jah ik heb ook vaak enorme honger naar inspannende sex :P Zo zaten we een keer on half 7 smorgens (ja ik weet het, gekke tijden) Puddingbroodjes te eten :P
|
joh, als er een echte kerel met je bezig zou zijn (lees: een vrijgezelle ik in mij-vriendelijke omstandigheden) zou je non-stop broodjes naar binnenwerken terwijl hij (ik dus) met je bezig was.
|
Citaat:
|
het leek mij duidelijk dat je zo ontzettend veel energie verbrandde dat je die broodjes moest blijven eten omdat je buik met de minuut slinkt. blijkbaar heb je nog nooit zoiets meegemaakt... jammer... erg jammer...
|
Citaat:
Maar leuk dat je ego zo groot is jongetje :) Maar ontopic dus... Ja vreetbuien de gekste :P Gelukkig hebben we daar beide last van :evil: dus gaan we bij wijze van naspel snacken. Romantisch toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, dan gebruiken we een mooie cockring als grens of ik steek em er gewoon niet helemaal in. Een goede oplossing is op zijn hondjes, omdat er dan een groot stuk lul niet gebruikt wordt. Lulletjes van 7cm stijf zijn genoeg om jezelf door middel van de daad voort te planten, maar dat geldt niet van achteren.
|
Citaat:
|
Nou hoorde ik laatst dat James_25cm_Bond helemaal niet vrijgezel is, en dat 25cm ook niet daar op sloeg...
|
Citaat:
edit: ;) |
Citaat:
edit: ik vermeldde trouwens ook expliciet dat dit alleen het geval was wanneer ik vrijgezel was, wat impliceert dat ik dat momenteel dus niet ben. |
Citaat:
|
Citaat:
maar mss is 't dan bet4er dat je gaat zitten pochen op onzin ipv seksualiteit ;) |
ga wat doen dan?
heb je geen school morgen? |
Citaat:
Maarja, ga maar eens slapen dan. :) |
toevallig, ik heb ook een tentamen!
|
truste Noodles. :p
en James, irritante shit dwerg, sst. |
lol, had je ergens problemen mee?
*houdt zijn duim en wijsvinger voor zich 5 cm van elkaar af* |
uh, not at all. :cool:
/me slaat james door de grond heen, om hem vervolgens op zijn negeerlijst te zetten. ciao knulletje |
truste
(yea, run, run to your mother) |
whatever.
ga je slapen?
Spoiler
|
ook bye
|
Citaat:
|
Okee, met dit gechat wil het dus echt niet meer. Fleet Admiral - probeer het nog eens?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |