![]() |
Welke Videocamera ???
Beste Mensen,
Over een paar maanden sparen wil ik een nieuwe videocamera kopen...MAAR nu heb ik hier niet echt veel verstand van nu wilde ik vragen, Wat is t verschil tussen een analoge en een digitale behalve de prijs het verschil tussen analoge en digitale zoom en wat raden jullie me aan, Het liefste doe ik de films op de computer bewerken enzo. En hoe werkt t als ik de film op video wil zetten M.v.g. Sublime |
interpunctie
snap geen zak van je verhaal en tnx voor de groetjes |
i second that.
|
Als je films op je computer wil bewerken, kan je het beste een digitale kopen.
|
Een digitale camera biedt gewoon meer kwaliteit, dus ik zou (als je het geld hebt) gewoon een DV-cam of op zijn minst een digital8 cam kopen. Iets wat ik persoonlijk belangrijk vind is dat er nightshot op zit, en steadyshot, deze zorgen ervoor dat je 's nachts en trillingvrij kunt filmen. PM maar als je nog meer vragen hebt, weet er vrij veel van af enzo.
|
barbapappa kan je mij misschien ook wat raad geven. Ik weet al dat ik een DV camera moet hebben, maarja wat is nog meer belangrijk. Mijn budget is ongeveer 800euro
Het moet een mooi klein model zijn en rechtmodel liefst. zie pic. http://www.phys.uni.torun.pl/~duch/W...aty/cam-dv.jpg |
ik wil voor zo min mogelijk geld een digi camera van een vrij goede kwaliteit kopen. Liefst niet duurder dan 500 euro dus. Weten jullie een goede?
|
Citaat:
Trouwens, soms staat er op camera's dat ze 100x zoom hebben ofzo. Weet wel dat je hier NIETS aan hebt. Als je 100x digitale zoom hebt, hou je ongeveer nog 4 blokjes over als je helemaal ingezoomd hebt. Je hebt VEEL MEER aan optische zoom. |
Citaat:
een digi cam van 500 euro is heeel erg goed :p een (digitale) vidcamera is om te filmen.. niet voor fotos |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |