![]() |
Waarom meer aandacht als je op jezelf woont?
Sinds kort woon ik op mezelf, en ik merk dat sinds dat een beetje bekend word in de kroeglijke kringen er ineens wat meer aandacht van het vrouwelijke geslacht op mij gericht wordt. Mij hoor je daar niet over klagen, zeker niet :D, maar ik vraag mij toch wel af wat dat is.
Ik vraag me bij sommige meisjes echt af of ze nou geïnteresseerd zijn in mij, of alleen maar een plek willen om te "crashen". Wie kan mij verlichten? (puur uit nieuwsgierigheid hoor) |
geen ouders die zeuren dat hij niet mag blijven slapen... drempel tot seks is zo veel lager
|
Woon je in het centrum van Amsterdam? :) Dan willen ze alleen maar bij je crashen :P
|
Citaat:
|
En je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen bij het voorstellen; ze kunnen zich bij jou thuis wat gemakkelijker voelen want er komen geen nieuwsgierige ouders binnen. Bij jou worden geen vage ouders bijgeleverd, das wel makkelijk.
En misschien ben je er wel volwassener op geworden, je weet maar nooit. |
ik woon op mijn 23ste vast nog thuis :p
ik werk me moeder het huis uit en dan heb ik een riant pand. |
Sinds me vader met de vut is gaan ze toch steeds meer op vakantie. Nog ff en dan zitten ze 6 maanden per jaar in t buitenland. Dus ik blijf voorlopig nog wel thuiswonen :)
|
Citaat:
|
Mijn vriend woont ook opzichzelf, en ik moet zeggen dat het ideaal is hoor. Je kan lekker naakt door het huis rennen!
Niet dat we dat doen ofzo.... :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |