![]() |
factorycore 25-10: 5 Year Plan, Anemic, Killtraitors, North
Wat: factorycore, (ongeveer) maandelijkse hardcoreavond in de factory, in Wassenaar
Wanneer: Zaterdag 25 oktober, deur open om 20:30, eerste band om 21:00 (de vroege aanvang zorgt ervoor dat men met de laatste bus terug kan zonder bands te missen) Wie: 5 Year Plan , Anemic , Killtraitors , North Hoeveel: 5 euro Voor meer info (oa routebeschrijving) kijk op www.factorycore.tk of www.geocities.com/factorycore. Ieder is uitgenodigd. En maak even een praatje aan de bar, dat is goed voor m'n ego ;) |
mijn showhomie gaat niet.
dus ik ook niet. helaasch. harde show misschien wel. |
ik ga niet. ga dan naar bas (escapism) kijken in scheveningen
jammer, had wel willen gaan op zich |
Anemic is een leerlingen.com band, net zoiets als 'onze' Playroll, alleen dan hardcore. Dus hij die heult met de vijand, mag dit niet missen :evil:
|
Citaat:
|
Ook apart.
hardcore in wassenaar. laat je dan je butlers voor je moshen? |
Citaat:
|
mensen die enigsinds in de buurt wonen, ga er heen!
ik heb gehoord dat de eerste paar hc shows in de factory een soort van test shows zijn, om te kijken of het goed gaat en er genoeg volk op af komt... |
Citaat:
Even nog aanvullende informatie: Die avond is ook de release van de nieuwe Anemic demo en ze hebben ook gelijk wat t-shirts en girlies laten maken voor de die-hard fans. |
Citaat:
|
Citaat:
met het hippe bloesje leuke line-up hoor, ik had graag mn homies van north weer eens live gezien maar helaas |
Citaat:
|
even over HC:
gister maypole gezien en die live show blies me ook wel omver moet ik zeggen. |
hm ik ken alleen 5 year plan en ik vind ze niet speciaal om het even subtiel te brengen
|
Citaat:
En owja, het is wel een KEMPENCORE band, 86 :P |
Citaat:
overal spierpijn :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |