![]() |
Beste Xbox spel?
zie onderwerp.
Ik ga voor Star Wars: Knight Of the Old Republic met Splinter Cell als goede tweede. |
En weer een opsomtopic......
Beste spel? beste xbox spel? beste gamecube spel? beste ps2 spel? beste bordspel? |
Citaat:
(n) |
Halo...
Maar SW:KotoR was idd HEEL erg tof! Op de tweede plaats dus ;) |
Halo, dat is zo'n gaaf spel om system link bij te doen. Met z'n achten ( of meer op elkaar raggen :P)
|
Beetje cliché...maar toch Halo :)
|
Het is wel een beetje eentonig aan het worden ja..
Maar ik ga ook voor Halo.. 2e MotoGP2 |
Ook halo :) ik heb hem al een half jaar en speel hem nog steeds, vooral de easter eggs zijn leuk :D
|
Soul Calibur 2 :p.
|
Halo... cker weten...
Met als goeie tweede Splinter Cell |
Eerlijk gezegd vond ik Blood omen 2 een erg verslavend spel Halo was leuk maarja Soca 2 is ook cool een Kotor ook maar om 1 of andere reden vind ik Blood omen 2 gewoon trui. :) :p
|
Knights of the Old Republic
|
halo/ moto gp ( heb moto gp 2 nog niet gespeeld)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik miereneuk, jij miereneukt, we hebben gemiereneukt ;) |
Citaat:
|
Citaat:
:D :) |
project gotham racing vind ik wel heel ruig, maar 'k heb alleen pgr en dead or alive 3.....
moto gp 2 lijkt me ook wel zeer stoer eigelijk |
Citaat:
Mensen die de bizz een beetje kennen laten zich uitgebreid informeren over games die gaan verschijnen. Denk aan magazines, internet, Exposities etc. Dus natuurlijk kun je wel zeggen wat de beste x-box spellen zijn. Uiteraard speelt smaak wel een rol waar het de toptitels betreft, maar kwaliteit is altijd te herkennen. |
Fable
duh... |
Citaat:
HALO was in SP een supergame, maar Dead or Alive 3 heeft mij ook heel lang weten te boeien en is nog steeds superieur aan Soul Calibur 2. Van de racegames ben ik nog steeds verslaafd aan Ralisport Challenge. KOTOR is een goede game, maar ben je na een tijdje op uitgekeken (lees: als je em 2x hebt uitgespeeld). Zelf vind ik House of the Dead 3 (+ gun natuurlijk) erg leuk :) Nu is het wachten op de GTA Double Pack :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Jet Set Radio Future
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |