![]() |
jameira / chameira / ?????
Kent iemand de band chimaira en wat vind je ervan?
|
chimaira?
|
chimaira ?
|
Citaat:
|
thanks! ik had de naam wel gehoord vd band maar ik wist niet heo je het schreef en toen kon ik het niet downloaden..
maar nu wel:) |
chimaira ?
ja, wel van gehoord. maar dat is metal, toch ? dan hou ik er waarschijnlijk niet zo van. |
Ik heb ze live gezien, was wel cool.
|
Vette edit jeroen :cool:
Ik vind jameira wel OK, ze hebben echt hun eigen stijl (ontwikkeld). Voor een Roadrunner-band: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
anderzijds pretenderen ze niet een nieuwe stijl uitgevonden te hebben, maar willen gewoon een metal cd in elkaar flansen die mensen zo vaak mogelijk kunnen draaien en die je over 10 jaar nog als een goed album kan beschouwen, met 'impossibility of reason' zijn ze daar wel in geslaagd. een (zoals menig limburger zou zeggen) puike plaat. Nu woon ik niet in Limburg, dus: Vette shizzle. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm :| ik wilde erheen.. voorprogramma van kittie/kitty maarja... was uitverkocht :mad: maar kheb wel wat nrs... vind t wel leuk metalbandje
|
Citaat:
|
ik heb pass out of existence nog hier ergens liggen.
was voor die tijd wel leuk, maargoed, toen dacht ik ook dat er niks fantastischer was dan kittie :| ik had ze bijna live gezien, want ze zouden dus in t voorprogramma van kittie spelen. maar toen kwamen ze ineens niet ofzo. |
good for them, chimaira hoort nie in et voorprogramma van die troep
impossibility of reason is een goeie cd |
leuke band, aardige cd's. Beetje net-niet-metal, en dat terwijl ze graag willen :p
|
nou ik heb wat nummers maar vind er niet veel aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |