Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   uhmm... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=635130)

finette 19-10-2003 20:10

uhmm...

Wat doe je als je een beste vriend hebt en je zkrz weet dat je elkaar leuk vindt, maar allebei der niets van durven te zeggen>>>> Ik zit der echt mee.. Hoe ga je dat nou eens goed oplossen?? Ik weet t nit meer

Sade 19-10-2003 20:11

Het zeggen! :p

En als dat niet lukt, is het misschien een ideetje om eens een lang mailtje te sturen naar die persoon. En dan kijken hoe hij daar op reageert.
Ik heb zo'n mailtje ook een paar maanden terug gehad, en ben nog steeds blij dat hij dat toen gedaan heeft :)
You go girl ;)

Freyja 19-10-2003 20:12

Het zeggen natuurlijk. Moeilijke vraag zeg, als je zeker weet dat hij je leuk vind dan kan hij toch alleen maar blij zijn als jij hem ook leuk vind en kunnen er toch alleen maar goede dingen van komen. :rolleyes:

Last Resort 19-10-2003 20:12

Stel voor om es samen wat te gaan doen ofzo, als je toch al weet dat hij jou ook leuk vind, ben je zo ongeveer verzekerd van een afspraakje of niet?

finette 19-10-2003 20:14

Ja, zegguh: We hebben t der wel over gehad, maar ja, op de een of andere manier wil het gewoon niet.. :D echt ik weet het, t is echt zoow stom, maar we komen der niet uit..

En over dat we gaan met elkaar, dat gebeurt bijna elke week..

:S:S:S Probeer daar maar eens iets van te snappen, want ik doen het niet

finette 19-10-2003 20:15

uitgaan he :P

Sade 19-10-2003 20:21

Citaat:

finette schreef op 19-10-2003 @ 21:15:
uitgaan he :P
Ik dacht al :confused: :p

Maar misschien moet je dat gewoon eens proberen? Je stapt op de jongen af, zegt dat je hem leuk vind, begint hem te zoenen. Klaar :p

Ging het maar zo makkelijk... :o

finette 19-10-2003 20:26

Ja, sorry foutje :confused:
Ja, ging dat idd maar zoow makkelijk..
Maar als ik veel gedronken heb, moet t toch een keertjuh lukkuh, vind je ook niet.. Een half jaar is lang.. Alleen t is wel mn beste vriend.. Dan maakt t zoow irritant irritant, snappje??? :P

FOOIJDONK 20-10-2003 09:25

in plaats van zoenen,zoenen

zeggen zeggen

finette 20-10-2003 10:25

Citaat:

FOOIJDONK schreef op 20-10-2003 @ 10:25:

zeggen zeggen

Ja, je hebt helemaal gelijk :P:P
Alleen makkelijker gezegd dan gedaan :d

Lethalis 20-10-2003 19:09

Citaat:

FOOIJDONK schreef op 20-10-2003 @ 10:25:

zeggen zeggen

Hoezo in plaats van?

kast 20-10-2003 19:16

zal wel van dat reclamespotje zijn. Zoene, Zoene

Sweet Raven 20-10-2003 19:29

ben je bang dat je jullie vriendschappelijke relatie verpest ofzo? Ik vindt dat je t r gewoon met m over moet hebben, als hij ook meer voor jouw voelt dan geeft dat juist een 'extra dimensie' (vaag) aan jullie relatie.
Je begrijpt elkaar ook veel beter als je eerst al (hele) goede vrienden bent. Dat idee van dat lange meeltje stuuren is ook niet verkeerd. :)
Succes (y)

Lorelei 20-10-2003 19:45

heerlijk altijd, van die topics die 'uhmm...' heten of iets wat daarop lijkt ;)

Maar goed, als jullie elkaar leuk vinden dan kan je dat toch gewoon laten merken? Zeg het 'm of schrijf hem een briefje of zo. Of ga gewoon lekker in z'n armen liggen..van het een komt het ander :)

Nou ja, misschien is het moeilijker dan ik nu denk. Ik heb er nooit echt problemen mee gehad. Veel plezier in ieder geval :)

FOOIJDONK 21-10-2003 08:27

Citaat:

******** schreef op 20-10-2003 @ 20:09:
Hoezo in plaats van?
FOOIJDONK zegt: eerst een gesprek en dan gebek!!
(y)

Sarah 21-10-2003 11:14

Na het uitgaan of een feest ofzo bij elkaar blijven slapen, vlak naast elkaar gaan zitten praten, zeggen dat je het koud hebt, tegen hem aankruipen, steeds verder in elkaars armen wegzakken, omvallen zodat je ligt, vier uur lang heel verlegen zo blijven liggen en dan gaan zoenen :). En dan samen in bed blijven liggen, en de volgende ochtend gaan wandelen samen en alles tegen elkaar vertellen.

Tenminste, dat was mijn methode, en die werkte wel :). Voor wat meer efficientie raad ik je wel aan om de vier uur verlegen stilliggen wat in te korten.

Moonshine 21-10-2003 11:20

Er voorzichtig over beginnen. Als je toch al (bijna) zeker weet dat je beste vriend je ook leuk vindt, kan er weinig foutgaan toch :confused:

finette 21-10-2003 12:08

Citaat:

sarahbressers schreef op 21-10-2003 @ 12:14:
Na het uitgaan of een feest ofzo bij elkaar blijven slapen, vlak naast elkaar gaan zitten praten, zeggen dat je het koud hebt, tegen hem aankruipen, steeds verder in elkaars armen wegzakken, omallen zodat je ligt, vier uur lang heel verlegen zo blijven liggen en dan gaan zoenen :). En dan samen in bed blijven liggen, en de volgende ochtend gaan wandelen samen en alles tegen elkaar vertellen.

Tenminste, dat was mijn methode, en die werkte wel :). Voor wat meer efficientie raad ik je wel aan om de vier uur verlegen stilliggen wat in te korten.

Wel een methode waar je tijd voor moet hebben :D:D
Wat een humor!!!

finette 21-10-2003 12:09

Citaat:

Moonshine schreef op 21-10-2003 @ 12:20:
Er voorzichtig over beginnen. Als je toch al (bijna) zeker weet dat je beste vriend je ook leuk vindt, kan er weinig foutgaan toch :confused:
Ja, maar jah, als ik t dan toch fout blijk te hebben????
Dan heb ik een dubbel probleem, niet alleen geen relatie, maar ook nog eens mn beste vriend kwijt.. ( Zo zwart wit ziet hij alles :S:S )

finette 21-10-2003 12:10

Citaat:

grl schreef op 20-10-2003 @ 20:45:
heerlijk altijd, van die topics die 'uhmm...' heten of iets wat daarop lijkt ;)

Maar goed, als jullie elkaar leuk vinden dan kan je dat toch gewoon laten merken? Zeg het 'm of schrijf hem een briefje of zo. Of ga gewoon lekker in z'n armen liggen..van het een komt het ander :)

Nou ja, misschien is het moeilijker dan ik nu denk. Ik heb er nooit echt problemen mee gehad. Veel plezier in ieder geval :)

Vond ik ook wel een leuke titel uhmm.. Trek ik tenminste nog iemand zn aand8 ;) ;)

En thnx.. Hopelijk lukt t met al jullie adviezen :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.