![]() |
wat is het lekkerste vlees?
bij mij is dat op en top slavinken (y)
|
Vegetarisch vlees (y)
|
Citaat:
|
:confused: smaakt dat het zelfde? of zijn dat van die dingen die volgestopt zijn met allemaal gezondes groentes?
ik heb nog nooit vegetarisch vlees gehad :bloos: bij mij moeten er telkens dieren dieren voor sterven :bloos: |
Gehaktbal en Wiener Schnitzel. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Schnitzel, slavink of blinde vink en kipfilet
|
Hm, ik twijfel tussen gehakt en giros...
|
Nu moet ik ook even grappig doen:
Wat is het lekkerste vlees? - vleestomaat - vruchtvlees (vooral van lekkere exotisch fruit) :| |
Schnitzels.
|
Eend.
Offtopic: da's stiekum geen vlees, maar gevogelte ;) :p |
Citaat:
(leuke site heb je gemaakt trouwens. Pluim.) :) |
cordon bleu
|
gebraden kip :cool:
|
Citaat:
|
Stroganoff-gehakt, shoarma, gyros en spare-ribs vind ik erg lekker. (y)
|
Als het maar veel is :D
Maar ik ga toch voor de simpele dingen als een carbonaatje of tartaar. En op z'n tijd natuurlijk spare-ribs *likt lippen af* en dan wel het liefst van de bbq! En shoarma, hmm |
vegetarische cordon blue van de AH, jammer dat ze die niet meer hebben.
:mad: :) |
spareribs.
|
Kip.
|
delen van zo'n beest waarvan de spieren weinig beweging hebben gehad... die zijn malser:)
|
Shoarma!!! (y) :)
|
een lekkere vette gehaktbal :) Blijft aan de top!
Maar dr is zo veel lekker.. |
konijnenvlees
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik eet geen vlees, maar kip vind ik wel erg lekker (alleen eet ik het dus nu niet meer). Vegetarisch 'vlees' vind ik eigenlijk ook niet te eten... |
Kip is echt favoriet! Maar varkenshaas komt ook aardig in de buurt, vooral met champignonsaus... (y)
|
Een biefstukje... ahhhhh heerlijk!!! met veel knoflook en zout, en dan dat hij van binnen nog goed rood is... hmmmm!!!!
|
Ik hou van die vegetarische fingers met zoete, hete saus erin :cool: :p
En van vega. cordon blue dingetjes..Vanalles met kaas :cool: |
Is dat vegetarische echt zo lekker? :confused:
|
Citaat:
Je hebt iig niet de slechte smaak van je geweten in bek (y) |
schnitzel en kip
|
Slavink, frikandel en gehaktbal.
|
Boomstammetjes (k weet ni hoe ze in t echt heten, maar het zijn van die cilinder achtige vleezen met kaas aan de binnenkant en groene kruiden aan bijde kanten?
Frikadellen Biefstuk op Nr 1!! verder vind ik gerookte zalm jummie maar dat is natuurlijk geen vlees. |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja konijnenvlees is heerlijk mals, duss...
waarom zou ik het niet eten |
Citaat:
|
Citaat:
Quote van ene Jean Paul: Mijn hemel ! Hoeveel uren van marteling moet een dier doormaken voor die paar minuten dat de tong van een mens er plezier van heeft. Eet smakelijk. http://www.wakkerdier.nl/images/school/schoolvarken.jpg http://www.wakkerdier.nl/images/bioindustrie/pigs6.jpg |
Spare-ribs zijn heerlijk, goede kip ook. :)
En die plaatjes doen me absoluut niets.... |
:|
Eh. Gebakken kip, of als het zo gemaakt is dat het helemaal wit is. (géén idee hoe dat heet :s) |
geen vlees, das lekker.
|
Gehaktballen, biefstuk, kippenvlees (geen poten), Frikandellen, hamburgers,shoarma,
|
spareribs
beenham rollade |
schnitzel, kip
Die plaatjes doen mij ook niet veel eigenlijk.. |
Citaat:
|
ik vind het altijd raar dat Vegetariërs altijd vleeseters moeten overtuigen van hun slechte gedrag. Want "wij" eten dieren, en daarom zijn we slecht. Ik denk dat inmiddels iedereen boven de 10, wel weet dat er dieren voor geslacht worden en dat ze in kleine hokjes zitten. Maar toch blijven veel (de meerderheid geloof ik zelfs) mensen vlees eten, jullie moeten dat nu eenmaal accepteren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |