![]() |
Atreyu
Ik heb een vraagje. Ik dload laatst een nummer van Atreyu genaamd Don't Laugh. Nou weet ik niet geheel zeker of dat nummer van hun is, omdat er een vrouw zingt, terwijl normaal een vant dat doet.
Dus mijn vraag: als et nummer niet van Atreyu is van wie dan wel? Als dat nummer wel van Atreyu is wie zingt dan mee en in welke band speelt ze? |
Ik zeg: niet van atreyu
|
Wat weet ik ervan.
'waarom antwoord je dan, sukkel?' omdat ik een post-quotum per dag moet halen. |
hmm ik weet t ook niet... :(
zon atreyu kenner ben ik nou ook weer niet, kvon t ook raar maarja.boeiend.... |
ik denk dat ie niet van hen is
op Atreyu - Visions staat ie ook niet |
visions is zo kut :)
|
Op soulseek vind ie dit nummer wel een aantal keren, maar staat op geen enkele officiele cd.
Misschien op een compilatie cd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weet er ook niks van. alleen dat ze lekkah lekkah gay zijn. |
ja die verwarring heb ik ook es gehad
maar je hebt du sook een band die iets van atrayu heet ofzo, en daar zingt een vrouw, en dat is echt een kutband |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja kzal nog een klein beetje ontopic blijven: atreyu - bleeding hearts is wel tof :p en dat nr van jouw is dus van die andere band (daar waren jullie al achter maar nu lijkt het nog beetje ontopic :p ) |
dude bleeding hearts is ruk
|
Atreyu is best wel ruk.
die stem alleen al :s |
Ik vond atreyu ook niet geweldig, maar nadat ik ze zag als voorprogr. van boysetsfire vond ik ze wel goed, ze kwamen live veel beter over
|
die paar mp3tjes die ik van ze heb vind ik best ok.
maar gay zijn ze wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Atreyu is wel gaaf. Althans, suicide notes & butterfly kisses. |
ik vind het wel goed, alleen het gaat mij wel snel vervelen
|
Atreyu is wel ok ja (Voor zover dat soort muziek gaaf is natuurlijk :P)
|
Die gitarist is een fucking nicht en vind zichzelf grappig.
|
Citaat:
|
hmmm, ik vind Dilated nog et leukst. Maar heb dan ook alleen suicide notes & butterfly kisses.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |