![]() |
vraagje over greenday shirt
heuh kheb laatst een greenday shirt gekocht
http://www.uploadit.org/files/191003-greenday shirt.JPG en die had ik nog nooit ergens gezien :D dus ik dacht kopen dus! maarrrr nu is mn vraag heeft iemand em ooit es gezien ofzo want hij staat niet in de large... hijs zelfs niet te koop op www.greenday.com ! owja en als je em kent weet je dan toevallig ook van welk nr hij is :p want dat staat er niet op :p ikzelf zou blood sex and booze denken want in die songtekst gaat het geloof ik ook over vastgebonden op een stoel :p maargoed :) grtz Tim |
Shirt van de markt ofzo? Grote kans dat het geen 'officiele' merchandise is maar gewoon door een of ander malavide bedrijfje ontworpen en bedacht is.
|
owja... eigelijk hoort het bij kleding... maar aangezien daar volges mij echt geen mensen posten die naar greenday luisteren zette ik em hier maar neer :p
khad em gekocht bij die backstreet op waterlooplein in a'dam :confused: |
Ik heb er 2 van.
|
't is dan denk ik een laarsbeen
|
Citaat:
|
Citaat:
wat is een laarsbeen :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
...
|
hehe ja toch? :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit hoort hier niet zoals je zelf al zegt. Als je het shirt nergens vind dan is het probably een nepperd, niet door de band uitgegeven maar gewoon door iemand die rijk wil worden en shirtjes maakt met greenday opdrukken..
|
Wat een fools zijn er toch.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |