![]() |
Rock top 100
Zijn er nog meer mensen die dit hebben gezien? Ik vond het wel even vermakelijk voor de zondagmiddag. De uitslag was natuurlijk al voorspelbaar.
Wat moet live in de top 10? Maar ik had eerder Nothing Else Matters op nr1 verwacht. |
Niet gezien, wat stond er op een? One of November Rain zeker?
|
Zaten wel wat mooie 80's songs bij, dat was wel mooi. Maar die waren op de vingers van een hand te tellen. De rest was allemaal gay.
|
Ik heb het ook niet gezien :)
|
Die van ZZtop was wel leuk, en Paranoid live was ook wel eens leuk om weer te zien.
|
One op one?
|
Citaat:
vind ik btw helemaal niet zo'n super nr. |
Citaat:
|
ik heb nogwel mtv gekeken maar niet veel van gemerkt
maar zo te horen hebk ik niet veel gemist |
Kiss is zooooo ruig, vooral dat ventje met die tong hehe... mjah.. dat was eigenlijk ook t enige wat ik ervan gezien heb :bloos:
wat was de top 3 dan? en op 1? Nirvana ofzo? |
1. Metallica - One
2. Nirvana - Smells like teen spirit 3. GNR - November Rain d8 ik |
Maar niks van ; led zeppelin/deep purple/jimi hendrix e.d dus zoiezo weinig betekenend.
|
ik heb alleen gezien: nr2 was nirvana (weenie meer welk nr:P) en nr1 was metallica - one
ow sorry faz zei het al :d |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgensmnij heeft gewoon 1 of andere henkjan die top100 samengesteld.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb de laatste 12 nog gezien...
Dit waren absoluut NIET de beste 12 rock-nummers. Kom nou, "Freak On A Leash" en "I Alone" in de top 10??? Dan neem je jezelf als top-100-maker toch niet meer serieus? "November Rain" hoort inderdaad rond de top 3, maar "One" is niet eens zo goed. Nirvana hoort ook niet op nummer 2. De eerste twee plaatsen zijn altijd gereserveerd voor "Bohemian Rhapsody" en "November Rain". Ook miste is "Always" en "Summer Of '69" in de top 10. Nee, deze top 10 was echt TRIEST, DIEPTRIEST... :s |
Maar "Bohemian Rhapsody", "November Rain", "Always" en "Summer Of '69" zijn toch popnummers, geen rocknummers?
|
Summer of 69 is kut en nirvana hoort zeker in de top 3.
|
Citaat:
November Rain en Always zijn Rock-ballads (dus wel degelijk rock). Summer of 69 kan ik nou niet bepaald pop noemen. Pop is veel softer, meer synthesizer, minder gitaar. Summer of 69 is mer rock dan pop. En over Nirvana: hoveel die-hard Nirvana-fans zijn er nou eigenlijk boven de 20? Meestal zijn fans pubers tussen de 15 en 20 die gewoon om zich heen willen trappen. En lees wel even goed voordat je gaat bleren dat je je beledigd voelt: MEESTAL. Smells Like Teen Spirit is wel een aardig nummer, maar niet iets voor een "Aller Tijden" top zoveel. Het is geen blijvend nummer. Dat zijn de andere bovengenoemde wel (als je de Bo-Rhap niet kent heb je onder een rots geleefd, hetzelfde geldt voor Summer of '69). Maar lang niet iedereen kent Smells Like Teen Spirit, of zelf de naam Nirvana niet. Metallica kan wel, maar Nothing Else Matters is toch beter dan One, maar dan nog lang niet goed genoeg voor de eerste plaats... |
Ik heb toch het idee dat het meer op een balled top 100 ging dan om een rock top 100.
Maar ik vind eigenlijk het hele idee raar. Waarom nog een keer de 100 nummers die je het beste kent uitzenden? Die kennen we toch allemaal al? |
Sommige bands waren misplaatst en een hype van de afgelopen 3 jaar (n)
Ik vind toch dat de bands minstens 10 jaar gedraait moeten hebben voordat een nummer word opgenomen in die lijst. Heb trouwens alleen nummer 51 gezien, The Offspring - Self Esteem :D |
Citaat:
|
Klassiekers:
Van Halen - Jump Survivor - Eye of the Tiger Lijst is na te lezen op mtv.nl. |
mn vader zat te kijken volgens mij.
ik hoorde eerst radiohead &een tijd later ineens di-rect. ik vroeg me af hoe je die 2 in 1 lijst kan zetten. |
heb stukje gezien :cool:
|
Smells like teen spirit is een muziekveranderend nr dus wel een blijvend nr imo
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond er niet veel van kloppen van zo'n rock top 100 84 LUIQIDO - NARCOTIC :confused: nooit meer wat van gehoord en zo'n legendarisch rocknr is het echt niet 50 FOO FIGHTERS – ALL MY LIFE :confused: had dan everlong neergezet, toch? goed nr hoor, maar everlong hoort toch meer thuis in rocktop100 94 CRAZY TOWN - BUTTERFLY (n) |
Citaat:
|
Citaat:
psst, msn? |
Citaat:
en ik moet huiswerk doen, dus shhh |
jammerrrrrr maar helaas dus. :(
on-topique: di-rect in een rock top 100, crisis..... |
Citaat:
maar klopt het was niet veel er waren wel wat leuke nummers bij queens of the stone age.... nirvana.... rhcp.... live... en ik dacht da kane er ook in stond... |
oke kan iemand me die link geven van waar die top 100 staat ik kan m niet vinden....
|
Citaat:
|
extreme - more than words, was werderom ubergeil
|
Citaat:
|
Ik vond de Stairway to Heaven versie schandalig, Robert Plant weet wel hoe je zo'n topnummer moet verneuken (n)
|
heb toevallig alleen KISS en ZZ Top gezien.
ZZ Top was idd gaaf, en KISS uiteraard ook (fantastische clip trouwens). 1,2,3 zijn :s |
Citaat:
't viel te verwachten dat die lijst nergens op sloeg, 't is niet voor niks mtv. |
stomme lijst yo (n)
|
vind persoonlijk dat hele 'rocktober' nogal tegenvallen...en die top 100 was idd wel heel erg triest, daar zit iemand achter die gewoon een willekeurige pleelist van Arrow-classic rock heeft gepakt, de nummers omgewisseld en dan nog wat populaire zooi erin heeft geknalt
|
ach boeie, die top 100 is gewoon stierenpoep, het is gewoon geinig om wat clipjes te zien die niet de hele dag door te zien zijn.
Wie MTV dezer dagen nog serieus neemt is een beetje een n00b imo. |
Citaat:
|
Citaat:
led zeppelin kwam wel langs met stairway to heaven edit: maar dat werd een stukje hoger al verteld |
Ik heb het tot nummer 50 ofzo gezien.
En ik had eigenlijk Nirvana - Smells Like Teen spirit op nummer een verwacht. Of Metallica - Nothing Else Matters idd. Vond het ook wel leuk, je moet toch wat op je zondag middag... ;) |
Er zit teveel nieuwe shit in waarvan het nog niet bekend is of het ook echt iets is dat blijft :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |