![]() |
Pijn in de vagina
Ik heb nu een aantal maanden regelmatig sex met mijn vriendin en sinds 2 weken oid doet het elke keer bij haar pijn in het begin, ze heeft dan een brandend gevoel. Weet iemandook waar dit aan kan liggen?
|
Ontspannen en nat is ze meestal wel, dus daar ligt het zeker niet aan :)
|
Heb ik ook wanneer ik regelmatig seks heb; 't is dan wel nat enzo, maar gewoon een beetje gevoelig van de voorgaande keren. Mja, op een gegeven moment gaat dat wel over :)
|
ok bedankt
|
ze moet gewoon nog een beetje eelt kweken.
|
precies, dan heeft zij geen pijn meer, maar begint de hele rotzooi bij jou te irriteren :D
|
dat gaat wel over, heb ik ook wel eens.. vaseline (waar t al niet goed voor is :)) doet wonderen!
|
Citaat:
hahahaa |
Heb ik ook, het doet in het begin even pijn al shij naar binnen gaat, en ik kan ook niet te lang doorgaan (en mn eerste keer is toch wel een aantal maand geleden) Een tweede keer in 1 nacht zit er meestal voor mij ook niet aan. (En ja ik ben wel 'nat' genoeg, en we hebben ook nog hulp van hoe-heet-dat-spul) Maar eh het gaat vanzelf over denk ik....
|
yes.. maar ik heb nu ook al ruim een jaar seks met me vriendje (niet achter elkaar, hoor :p) en afentoe doet t nog wel es pijn, dan wil ik te snel dat ie in me komt en dan ben ik nog een ietsiepietsie aan de droge kant.. maar ja.. dat leer je na een paar keer pijn lijden ook wel af hoor.
|
pijn is fijn :D
|
Ik heb er ook wel eens last van, maar meestal gebruiken we of condooms met wat glijmiddel, of hij laat me eerst klaarkomen, dan heb ik ook geen pijn meer :P
|
Ik had het eerst ook, omdat we het praktisch elke dag wel een keer deden e vaak meerdere keren. Nu doen we het 1x per 2 of 3 dagen ofzo en nu heb ik er geen last meer van...
|
Ik heb het ook als ik regelmatig sex heb, het is dan een beetje beschadigd, schraal, doet erg pijn. :(
Je kunt dan beter gewoon even geen sex meer hebben. :) |
Dus snoep.. je hoort het.. Jullie doen het te veel ;p
hup op dieet! |
pijn is fijn, bloed is goed, een breuk is leuk, blauw doe je gauw, een schaaf is gaaf..
Genoeg met dat kinderlijke, mijn vriendin heeft ook steeds flinke pijn terwijl ze wel extreem nat is. Ik schrok er een beetje van though... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |