![]() |
levenstijd
straks zwaai ik naar je vliegtuig
op weg naar vrijheid terwijl ik verdrink hier in tranen van afscheid doch het leven doorgaat en onze wereld draait dezelfde kant gaan we voort zonder elkaar ander leven, ander land al is het een kwestie van tijd, missen en tranen raak ik je langzaam kwijt niet alleen voor negen maanden maar voor een levenstijd |
erg mooie inhoud, spreekt erg en is op zich mooi geschreven. Alleen je ritme laat nog wat te wensen over hier en daar maar toch een sterk staaltje schrijfwerk...
|
Best leuk om te lezen :) . Ik zou het mooier vinden als 'elkaar' 'elkander' zou zijn. dan zou het iets beter lopen. Zo zijn er nog een paar regels waar je een beetje aan zou kunnen verbeteren, waardoor het beter loopt. Misschien ook nog een komma bij je eennalaatste regel. Het is leuk geschreven, de inhoud is ook leuk.
|
Heel mooi gedicht, prettig om te lezen! Het leest lekker vlot door, en ik vind de toon waarop je je gedicht schrijft erg lief op een of andere manier. Mooie verwoording, soms inderdaad een wat minder ritme. Maar over het algemeen leest het erg lekker vind ik. Ik zou elkaar ook in elkander veranderen; leest wat 'sterker' en bovendien sluit het dan heel mooi aan op 'ander' in de volgende regel :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |