![]() |
skaaaaaa
niet heel erg bijzonder ofozw ook verder helenmaal neit technisch maar goed :)
http://www.endoria.net/upload/index.php/2906230184 |
Ik vind die letters er niet bijpassen, die rooie in het midden gaan nog wel maar dat SKA is erg verwarrend. Ik kan ff niet zeggen hoe het beter zou kunnen:D
Ik vind die poppetjes en het vierkantjespatroon wel erg koel, heeel klein beetje Keith Haring-achtig :) |
vin dat wreed voor je niet mooi maar voor de rest issie :cool:
|
Superkoel!
Ik vindt dat "ska" er wel bij passen het zijn van die 'saxofoonletters" *ik weet dat dat geen bestaand woord is,laat me :p* alleen dat 'wreed voor je' is niet mooi...verkracht het hele geheel maar ik vind het echt koel! Wreed van je :D |
hij is hip :) een soort cd cover... koel!
|
vinnem errug doop, maar idd dat wreed voor je niet echt..
|
Citaat:
omdat ik toch al zo origineel bezig ben: wreed voor je vin ik ook nix :) |
zeeeer koel :)
alleen zwart en wit zijn zulke 'koude' kleuren voor ska, dat heel erg 'warm' en gezellig is. ik zou oranje en donkergeel gebruiken. en die poppetjes en letters zijn ook heel bruut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is dus ska?
grappig. |
Citaat:
|
muah, dees vink niet zo koel.
Wat is precies de essentie van deze pic? |
Citaat:
ik vind voor de rest dat "het Ska-gevoel" niet echt duidelijk naar voren komt. Beetje cliche, door dat zwart/wit te gebruiken. |
Citaat:
was gewoon tijdsopvulling en ik vond eht wel aardig om wer es wat te posten :) |
Citaat:
|
dat 'wreed voor je' die kleur vind ik niet erbij passen en dat witte randje al helemaal niet.
De letters ska vind ik heel mooi, alleen niet op de manier die jij hebt toegepast, ik zou ze helemaal laten zien, dus geen afsnijding van de letters. Die poppetjes vind ik wel heel cool! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |