![]() |
Heb snel tips nodig..
Ik heb net gehoord dat mijn exvriend die het 3 weken geleden heeft uigemaakt na een relatie van een half jaar, een andere vriendin heeft en hier baal ik heel erg van maar dat terzijde:mad:
Ik moet zometeen werken Ik werk achter de bar enz bij het tennispaviljoen en ik moet veel met mensen omgaan Ik wil niet dat ze zien dat ik verdrietig ben want ik moet natuurlijk met een big smile :D achter de bar staan.. Hoe kan ik dit alles even vergeten en gewoon lekker gezellig gaan werken en no problem?! Ik moet over een uur beginnen.. Ja ik kom laat, maar dat verhaal van mijn ex heb ik ook pas net gehooord |
uhm ja... gewoon aan andere dingen denken, je concentreren op je werk en de mensen/gezelligheid om je heen. ga er niet de hele tijd aan staan denken, probeer het eventjes tijdelijk van je af te zetten.
|
Ik heb de ervaring dat die somberheid minder wordt , als je afleiding zoekt. Ik dacht oo kdat het niet zou werke, maar toen ik was gaan werken werd het minder..maar dat hoeft natuurlijk niet zo bij jou te zijn he.
succes |
Yeah yeah vandaag is voorbij
Ik had niet eens tijd om aan die sukkel te denken :D Het was mega druk dusse.. Dan heb je wel aan wat beters je tijd te verdoen:) Maar Thnx anyway Afleiding helpt I'm sure of that |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |