![]() |
Drum 'n Bass
Een topic over DnB
Vind je het wat en waarom enz... Ik ben d'r zelf wel een liefhebber van :D |
:d
|
ik ben drum'n'bass de laatste tijd erg gaan waarderen... ik ken niet veel namen ofzo, maar meestal hoor ik ook niet echt veel verschil tussen verschillende DJs ofzo
|
Wow vette avatar :D
|
ja, drum 'n bass is vet. ik ging altijd naar die feesten in mijn woonplaats.
roni size vind ik erg vet, verder ken ik niet zo veel namen, ik heb gewoon zo'n verzamel-ding. |
feesten zijn leuk, maar ik zet het thuis nooit op.
ik onthou nooit namen. |
feesten zijn leuk
|
Ik ben een grootse liefhebber vandrum n bass en feesten zijn helemaal leuk. (y)
|
De feesten zijn altijd wel lachuh jah
|
lekker chill dansen :)
|
namen, mensen :p
|
Ik doe iets fout volgens mij, want drumm & bass weet ik nooit online te vinden :\ iemand tips? direct connect werkt niet en mirc vind ik irritant :|
|
Ed Rush
Optical Ed Rush & Optical (ze doen ook wel eens wat samen :p) Amon Tobin (hoewel dat een erg vreemde eend in de dnb bijt is) |
vind het wel leuke muziek :), t trekt me aan...
|
dillinja konflict en ak1200 :o
|
ik vind het ook wel wat hebben
zelf vind ik dj Aphrodite wel een goeie dj komt trouwens ook in de mezz(Breda) 6 december geloof ik :D |
gister nog heeerlijk gedanst op the bassground (oa l-dopa <3 )
|
Zoek in je fav P2P programma naar '-sour' of 'sour', dat is een release group die zich concentreerd op alle soorten dnb.
Ed Rush (& Optical), Kaos, dat soort dingen zijn tof. edit: Technical Itch vergeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel release groups hebben wel een aantal IDM releases, ik ken er geen die alleen IDM releasen. Een aantal die o.a. IDM releasen: cqi, soup, just, amok, ftd, dps, sb, kw, fso, emp, ube. esc ook, maar die gasten releasen alles waar ze aan kunnen komen (journalisten ;))
|
dank u, ik gaat eens ff turen. :)
|
|
Ik heb zelf redelijk wat D&B mixen aan mp3, maar eigenlijk geen cd's....wat zijn echte D&B aanraders qua cd's?
En Aphrodite vind ik qua muziek trouwens een beetje te zacht... Ohja, wie gaat er trouwens nog naar Major League in Nijmegen dan? Ik heb het kaartje thuisliggen :D |
Boh, hebben we nu niet al genoeg DnB topics gehad :p..
Maja ik hoe zelf wel erg van DnB, daar niet van.. Maar aan te raden is Bad Company - Inside The Machine.. |
ik haat d&b
allemaal alto's komen er :S (n) |
Citaat:
Btw ik heb weer een hip "DnB" feest "ontdekt".. Monky Bizz in Waterfront.. Er wordt daar dancehall, ragga, bubbling, jungle, old skool rave en dnb gedraaid.. Zijn tenminste geen kutalto's daar :p.. ('t was best heel rustig :p).. |
wat is eigenlijk het verschil tussen jungle en drum'n'bass?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij jungle draait het meer om de drums.. Maja echt veel verschil is er niet.. Citaat:
|
Jungle is de oude benaming van D&B. Jungle klinkt ook erg grof en ingewikkelder dan hedendaagse d&b wat betreft sound en dat komt omdat het ook rechtstreeks uit de Ravers scene komt. Toen jungle wat meer mainstream werd en wat gepolijster qua geluid werd het de naam drum&bass gegeven.
|
Citaat:
|
Drum&bass (y)
M'n favorieten; TJ Teebee Black Sun Empire Stakka & Skynet Dilinja Bad Company |
d 'n b roxx!
atiba, optical/ed rush, dj dara en dj krust vind ik wel zeer relaxed klinken! |
boem boem tak boem boem rakketak enz...
|
DnB f0sh0! ;p
|
Gewoon zo'n gave muziek waar je zo hard van uit je bol kan gaan op party's. Vooral op LL. Daar sta je dan tussen duizenden andere mensen relaxt te dansen
|
is chill, feesten erg chill vaak
groot fan van Roni Size |
Dnb(y)
|
Citaat:
|
en Drum 'n Bass is natuurlijk (Y)
|
Citaat:
|
Ed Rush & Optical :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister vrij veel drum'n bass
favorieten zijn Aphrodite (zeker samen met Mickey Finn) , Roni Size en Dieselboy |
Geef mij maar:
Ed Rush & Optical Stakka & Skynet Dillinja Bad Company |
zekur lekkere muziek :)
ik ben eigenlijk nog nooit top een DnB feestje geweest, maar we chille altijd op die muziek als we bij iemand thuis zitte.. roni size vindik meevallen... aphrodite vind ik minder.. meer vannuh dillinja, lemon D, Ltj Bukem! , dara, photek... is zon beetje wat ik redelijk ken.. maar Ltj Bukem steekt daar echt met kop en schouders boven uit (y) en wat niet echt DnB is, maar ik toch de moeite waard vind om te noemen..; Audiobullys...:p weet de feestjes nooit te vinden :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05. |