![]() |
Uitslag wedstrijd nr IV
Eerste: Rouw met 15 stemmen
Tweede : Eén voor één uiteindelijk met 8 stemmen Derde: Trouwen 1, Trouwen 2 en Kerst met 3 stemmen Vierde: Verjaardag, Ik hou van jou en Beterschap met 1 stem Rouw - Toeval Eén voor één uiteindelijk - lovetear Trouwen 1 - Dreamerfly Trouwen 2 - Anneee Kerst - Toeval Verjaardag - kenjirro Ik hou van jou - Marcel (nick?) Beterschap - Darvan Toeval: hartelijk gefeliciteerd. (En de rest natuurkijk ook. ;)) |
Gefeli Toeval!http://smile.smilies.nl/381.gif
|
Oja en in mijn gedicht zat een spellingsfout, i know; ik liep er meteen al tegen aan(Gothic, goed gezien;)), had ik kunnen laten verbeteren, maar ben het vergeten te vragen. :bloos:
|
Feli Toeval :cool:
|
Toeval, gefeliciteerd :) .
Dreamerfly, waar komt die sig vandaan? |
Citaat:
[Fluistert]Marco Borsato, liedje:"Nooit Meer Een Morgen"[/fluistert] |
Dank jullie wel! :)
Even nog iets min of meer rechtzetten; ik wilde op trouwen 2 stemmen maar als ik stemde kwam ik nooit op de volgende pagina (met resultaten) en mn stem kwam ook niet door. Eigenlijk dus nog wel een half stemmetje voor trouwen 2... Even reageren op wat iemand zei over Rouw, het was iets als: 'Er staat geen titel, maar het heeft er wel één (rouw), niet over nagedacht dus.' Als je nog iets verder kijkt dan staat er ook: "geen gedicht", terwijl het juist een gedicht is. Door hetgeen wordt alleen benadrukt, dat het allemaal er niet toe doet. Behalve huilen... Nou ik ga genieten van de champagne ;) nogmaals bedankt |
Dus nog een stem voor mij? :cool:
Toeval: gefeliciteerd!! En is de champagne lekker? ;) |
Toeval proficiat :)
|
Gefeliciteerd Toeval :)! De rest ook goed gedaan (Y) :)!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51. |