Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Plassen op vies toilet (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=635847)

sofie3 20-10-2003 14:17

Plassen op vies toilet

Een onderwerp dat me altijd heeft geboeid (vraag me niet waarom!), en ik wou het wel eens (mis)bruiken om de polls hier uit te testen... dus bij deze: ben je als vrouw op een vreemd of vies toilet een staande, zwevende/hangende of zittende plasser?

Alicia Silverstone 20-10-2003 14:21

Staand.. die 2e optie snap ik niet echt trouwens.. en als het niet erg vies is maar wel een vreemd toilet, dan gewoon zittend, maar wel met een opgevouwen wc-papiertje op de wcbril.

Andijvie 20-10-2003 14:24

Als ik écht nodig moet dan dus zo staand, als ik 't nog op kan houden dan niet. Ik hou écht niet van gore vreemde toiletten...

Miracle 20-10-2003 14:33

wat een rare keuzemogelijkheden
Ik plas dan gewoon zittend, maar raak de wc pot niet aan (zwevend dus ja)

Benfatto 20-10-2003 14:37

Citaat:

Andijvie schreef op 20-10-2003 @ 15:24:
Als ik écht nodig moet dan dus zo staand, als ik 't nog op kan houden dan niet. Ik hou écht niet van gore vreemde toiletten...
en dan zeggen dat wij de wc-bril bevuilen:D

maargoed, als ik moet kleien op een op t oog ranzig toilet doe ik niet zo moeilijk, als er enkel over de bril heen is gezeken. plas werkt immers desinfecterend;)

Sarah 20-10-2003 14:59

Ik ga er zo boven hangen, dus ik heb optie twee gekozen. Als het alleen maar een klein beetje vies is ga ik trouwens wel zitten, dan leg ik gewoon wat wc-papier tussen mijn benen en de bril.

ekki 20-10-2003 17:53

ik hang met m'n billen boven de pot. hoe vermoeiend dat ook is.

Moonshine 20-10-2003 18:24

Zwevend erboven!
Van dit topic krijg ik flashbacks naar Pinkpop (die wc's zijn echt niet normaal ranzig...) :rolleyes:

Andijvie 20-10-2003 18:40

Citaat:

Moonshine schreef op 20-10-2003 @ 19:24:
Zwevend erboven!
Van dit topic krijg ik flashbacks naar Pinkpop (die wc's zijn echt niet normaal ranzig...) :rolleyes:

Ja, precies, echt goor... Op Werchter maakten ze die nog een beetje schoon elke dag (tuinslang door het hokje) maar daar kon je echt niet op gaan zitten (n)

Mushu 20-10-2003 19:11

heb hierop gestemd:
plas ik al zwevend of hangend met m'n poep boven over de pot

en als ik het nog op kan houden, doe ik dat, of ik leg wcpapier op de bril ofzo, of ik ren heel hard naar mn moeder die bijna altijd van die ontsmettingsdoekjes mee heeft

Quiana 20-10-2003 19:26

'Zwevend' als het moet. En anders op een bril van wc-papier. :bloos:

Daantje_0705 20-10-2003 19:42

Ik zweef er dan meestal een beetje boven of ik poets eerst de wcbril met wc papier of ik leg er allemaal wc papier op en ga daarop zitten, ik krijg namelijk altijd kramp van dat erboven hangen.

Silver rain 20-10-2003 19:59

Citaat:

Quiana schreef op 20-10-2003 @ 20:26:

Rabbi Daniel 20-10-2003 20:28

Als ik van achter iets kwijt moet, leg ik een enorme kring wc-papier neer. Ben ook wel eens er half boven blijven staan, maar dat is toch niet erg handig (spierpijn :s).

Vaag dat ik de eerste jongen ben die reageert. Hoewel het voor meiden natuurlijk een vaker voorkomend probleem is, komt het bij jongens toch ook echt wel voor.

Andijvie 20-10-2003 20:36

Citaat:

Fleet Admiral schreef op 20-10-2003 @ 21:28:
Als ik van achter iets kwijt moet, leg ik een enorme kring wc-papier neer. Ben ook wel eens er half boven blijven staan, maar dat is toch niet erg handig (spierpijn :s).

Vaag dat ik de eerste jongen ben die reageert. Hoewel het voor meiden natuurlijk een vaker voorkomend probleem is, komt het bij jongens toch ook echt wel voor.

Lees de eerste post nog eens, en dan vooral het stukje: '... ben je als vrouw...' (en Benfatto is ook mannelijk hoor...)
:D

Maar voor jongens kan dit ook een probleem zijn, lijkt me...

Balance 20-10-2003 21:34

zwevend, al hoewel ik ook wel vaak met wc-papiertjes aan de weer ga

Somebody Special 21-10-2003 09:54

Zwevend of niet

Beryll 21-10-2003 09:58

Volgens mij is op een vieze bril zitten in biologische zin niet half zo vies als je handen wassen in een openbaar toilet. :D

Sarah 21-10-2003 10:55

Citaat:

Beryll schreef op 21-10-2003 @ 10:58:
Volgens mij is op een vieze bril zitten in biologische zin niet half zo vies als je handen wassen in een openbaar toilet. :D
Je handen wassen, dat is niet zo erg... maar in het gemiddelde openbare toilet is het wel stukken hygienischer om je handen in het water in de wc-pot te steken, dan om de deurknop of deurklink aan te raken. Die wc-pot wordt namelijk bij elke spoeling meestal schoongemaakt doordat er zo'n zeepdingetje in hangt, en vaak komt er één of twee keer per dag een schoonmaker die daarmee aan de slag gaat... maar de deurklink, die pakt iedereen vast vóórdat de handjes zijn gewassen, en niemand die op het idee komt om de deurklink schoon te maken:).

Andijvie 21-10-2003 11:49

Citaat:

sarahbressers schreef op 21-10-2003 @ 11:55:
Je handen wassen, dat is niet zo erg... maar in het gemiddelde openbare toilet is het wel stukken hygienischer om je handen in het water in de wc-pot te steken, dan om de deurknop of deurklink aan te raken. Die wc-pot wordt namelijk bij elke spoeling meestal schoongemaakt doordat er zo'n zeepdingetje in hangt, en vaak komt er één of twee keer per dag een schoonmaker die daarmee aan de slag gaat... maar de deurklink, die pakt iedereen vast vóórdat de handjes zijn gewassen, en niemand die op het idee komt om de deurklink schoon te maken:).
Precies, en de kraan ook, als je die dichtdraait raak je aan wat iedereen met z'n vieze poten heeft aangeraakt... Die kranen met een drukknop zijn veel fijner :)

Beryll 21-10-2003 12:39

Op sommige scholen bijvoorbeeld is er ook al een aantal WCs die automatisch doortrekken als je wegloopt. Dat is dan handig voor de mannen, die toch al staand plassen. Dan hoef je die drukknop (Bah!) ook al niet meer aan te raken.
Toch werken de kranen nog niet zo helaas, vaak is er geen warm water en geen zeep. (n)

Envy 21-10-2003 12:46

Citaat:

Quiana schreef op 20-10-2003 @ 20:26:

MissKiss1985 21-10-2003 13:15

alles wat niet mijn eigen wc is en niet van goede vrienden hang ik overheen... of ik probeer het gewoon op te houden totdat ik weer thuis ben

Kill me Ce soir 21-10-2003 20:06

al staand over de pot plassen :eek:
zoals een man ofzo:)
hier wil ik uitleg over, zijn vrouwen dan zo getalenteerd? :D

Andijvie 21-10-2003 20:09

Citaat:

Kill me Ce soir schreef op 21-10-2003 @ 21:06:

Gewoon een beetje over de pot hangen , dan kan je zo makkelijk staan (zonder kramp te krijgen en zonder over je broek te plassen). Mja, ik oefende dat vroeger altijd voor de lol :D Nu kan ik 't nog steeds :)

Warsocket 21-10-2003 23:34

niet moeilijk doen
gewoon zitten
tezij er echt gewoon poep op de bril ligt ofzo

SisterOfMercy 22-10-2003 02:29

Ik zeik meestal de boel nog verder onder.. Grote kans dat er dan veel sneller iets aan gedaan wordt..

sofie3 22-10-2003 09:57

Citaat:

Kill me Ce soir schreef op 21-10-2003 @ 21:06:

Ja, het kan zoals een man, met je gezicht naar de muur. Nog nooit geprobeerd dan?? Ik weet niet of iedereen het zo doet (ben er wel stiekem benieuwd naar!), maar ik ga dan gewoon met mijn benen links en rechts van de toiletpot staan, en als je dan een beetje naar achteren buigt plas je zo recht in het toilet. Het werkt overigens ook met je gezicht naar de deur toe. :o Overigens maak je zo wel wat meer lawaai, en je plas spettert echt in het water, maar who cares als je dringend moet!

Gek zeg, doet niemand dit dan??

Andijvie 22-10-2003 11:00

Citaat:

sofie3 schreef op 22-10-2003 @ 10:57:
Ja, het kan zoals een man, met je gezicht naar de muur. Nog nooit geprobeerd dan?? Ik weet niet of iedereen het zo doet (ben er wel stiekem benieuwd naar!), maar ik ga dan gewoon met mijn benen links en rechts van de toiletpot staan, en als je dan een beetje naar achteren buigt plas je zo recht in het toilet. Het werkt overigens ook met je gezicht naar de deur toe. :o Overigens maak je zo wel wat meer lawaai, en je plas spettert echt in het water, maar who cares als je dringend moet!

Ik doe het precies zo :) Bij sommige wc klettert het dan idd meer, maar je hebt soms nog van die oude wc's met zo'n plateau achter, dan hoor je nauwelijks iets :)
Ik leerde vroeger altijd, toen we op vakantie waren en er geen toiletten in de buurt waren, hoe je in het bos moest plassen, maar dan zeek ik altijd over m'n hele broek heen :o Vandaar dus dat ik het zo heb geleerd, ik kan zo ook gewoon staand in een bos plassen :D

Black Rainbow 22-10-2003 20:19

lekker zitten en schijten, niet zeiken (of toch wel?)

Sarah 23-10-2003 10:45

Ik zag gister op tv dat bellen in een telefooncel vele malen onhygienischer is dan gaan zitten op een vieze wc-bril.

zonnebloemke 23-10-2003 14:16

Citaat:

sofie3 schreef op 22-10-2003 @ 10:57:

haha..kewl!! Vind het echt wel DE oplossing! Voor als het echt te smerig is! Maar hopen dat ik het ook kan (zo stiekem ff proberen! :-)..)
Maar wat doen jullie als je bij een vreemde bent en de wc ziet er gewoon netjes uit?? Dan ga ik gewoon zitten zonder schoonmaken hoor!! Hoorde dat sommigen dan ook gaan schoonmaken/hangen..
Zelf maak ik vaak schoon ipv hangen of op wc-papier zitten..

Dory 23-10-2003 19:27

Ik ga niet :o

MissBi@tch 23-10-2003 19:51

op sensation kreeg je van die plastuitjes dit jaar (dan hoefde je niet in de rij te staan terwijl je toch op een pot kon zitten ook al had je zon tuitje :P )
enne die dingen zijn echt keihandig hoor voor als je echt een vieze wc hebt (zoals bij outdoor feesten) ging de eerste keer echt over mn nek toen ik bij zon feest naar de plee moest ...
en nu heb ik altijd van die tuitjes bij :)

(erboven hangen gaat toch mis :P )

sofie3 27-10-2003 10:28

Citaat:

MissBi@tch schreef op 23-10-2003 @ 20:51:
en nu heb ik altijd van die tuitjes bij :)

Als je 'n broek aanhebt, moet die dan helemaal naar beneden? En moet je slipje ook mee uit??

Andijvie 27-10-2003 10:34

Citaat:

sofie3 schreef op 27-10-2003 @ 11:28:
Als je 'n broek aanhebt, moet die dan helemaal naar beneden? En moet je slipje ook mee uit??
Nee, je doet je broek open, duwt je slipje naar beneden en schuift die plastuit er tussen, in het begin beetje oefenen, maar wanneer je 't onder de knie hebt, dan is het ook heel makkelijk.

SisterOfMercy 27-10-2003 11:30

Citaat:

Andijvie schreef op 27-10-2003 @ 11:34:
Nee, je doet je broek open, duwt je slipje naar beneden en schuift die plastuit er tussen, in het begin beetje oefenen, maar wanneer je 't onder de knie hebt, dan is het ook heel makkelijk.
De eerste keer kan het dus zeker beter thuis oefenen? ;)

Warsocket 27-10-2003 13:01

Citaat:

sarahbressers schreef op 23-10-2003 @ 11:45:
Ik zag gister op tv dat bellen in een telefooncel vele malen onhygienischer is dan gaan zitten op een vieze wc-bril.
leuke wetjes zijn dat
heb ik er nog een:

wist je dta iemand een hand geven ook onhygienischer is als je eigen schoenzolen aflikken

yatsie 29-10-2003 00:42

Ik zweef dan boven het toilet.

Zo raar....staand plassen als meisje....mai. Ik ga het dan ook eens proberen. :)

FemmeLaRose 31-10-2003 23:42

Deze discussie heb ik laatst nog gehad in de vrouwen-wc van mijn vaste stekkie op zaterdagavond. Persoonlijk maak ik altijd eerst de wc-bril schoon met een stukje papier en wat water. Als je namelijk gaat hangen boven de wc blijft er altijd een deel van het urine in je blaas zitten, als dit steeds gebeurd krijg je een blaasontsteking. Wat veel mensen niet weten is dat je GEEN SOA kan oplopen, want zo'n virus heeft het menselijklichaam nodig om te kunnen 'overleven' duzz daar hoef je dan al niet bang voor te zijn. Daarom als advies, maak de wc-bril schoon en je hoeft je nergens zorgen om te maken.

Sarah 01-11-2003 09:03

Citaat:

Heartbeat13 schreef op 01-11-2003 @ 00:42:
Deze discussie heb ik laatst nog gehad in de vrouwen-wc van mijn vaste stekkie op zaterdagavond. Persoonlijk maak ik altijd eerst de wc-bril schoon met een stukje papier en wat water. Als je namelijk gaat hangen boven de wc blijft er altijd een deel van het urine in je blaas zitten, als dit steeds gebeurd krijg je een blaasontsteking. Wat veel mensen niet weten is dat je GEEN SOA kan oplopen, want zo'n virus heeft het menselijklichaam nodig om te kunnen 'overleven' duzz daar hoef je dan al niet bang voor te zijn. Daarom als advies, maak de wc-bril schoon en je hoeft je nergens zorgen om te maken.
Virussen hebben helemaal niets nodig om te overleven... als ik een stel virussen in een potje doe en 'm niets geef, geen lucht, 'voedsel', geen lekkere cellen, en na tien jaar spuit ik ze bij iemand in, dan wordt diegene ziek.
Virussen leven echter niet in plas, normaal gesproken, dus die zitten er geen op de wc-bril; er zitten vooral bacteriën. En dan nog, je gaat met je benen op de bril zitten, en niet met je vagina.

Quantes 01-11-2003 09:23

plas ik al zwevend of hangend met m'n poep boven over de pot

dat lijkt me dan nog het meest hygienisch

toch eens kijken voor een plastuit! :)

FemmeLaRose 01-11-2003 11:04

Nee en daarom zeg ik juist dat het geen kwaad kan.

perseus 01-11-2003 15:45

Citaat:

Wat veel mensen niet weten is dat je GEEN SOA kan oplopen, want zo'n virus heeft het menselijklichaam nodig om te kunnen 'overleven' duzz daar hoef je dan al niet bang voor te zijn.
Weet jij waar 'SOA' voor staat?

bassgirl 01-11-2003 16:10

ik plas dan ook zwevend >oep dan niet haha

nr 2 dus

the_conquer 01-11-2003 17:06

Ik heb een man; de wereld is mijn toilet :)

Andijvie 01-11-2003 17:35

Citaat:

Mensen hebben het al gezegd, maar goed, dit klopt dus niet. In principe is het mogelijk een SOA te krijgen van een vieze wc-bril wanneer iemand er flink met z'n schimmel over heen is gegaan en jij er weer flink met je vagina over heen gaat. Net zoals je wratten kan krijgen wanneer je in het sap van iemands gesprongen wrat gaat staan.
Maar de kans dat het gebeurt is klein.

Verder ga ik er dan niet op zitten, omdat ik het vies vind. Niet omdat ik bang ben voor een SOA.

FemmeLaRose 10-11-2003 12:01

Citaat:

perseus schreef op 01-11-2003 @ 16:45:
Weet jij waar 'SOA' voor staat?
Jahaaaa, daarom zeg ik dat het allemaal geen kwaad kan. Er is een kans dat je een soa kan oplopen, maar die is zo klein. daarom: maak de wc bril schoon met een wcpapiertje en wat water en klaar!! Hoef je ook nergens bang voor te zijn, kans op soa of niet!!

snoopy 10-11-2003 15:05

ik hang ook altijd. :)

Qimm 10-11-2003 15:23

Citaat:

Quiana schreef op 20-10-2003 @ 19:26:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03.