![]() |
Plassen op vies toilet
Een onderwerp dat me altijd heeft geboeid (vraag me niet waarom!), en ik wou het wel eens (mis)bruiken om de polls hier uit te testen... dus bij deze: ben je als vrouw op een vreemd of vies toilet een staande, zwevende/hangende of zittende plasser?
|
Staand.. die 2e optie snap ik niet echt trouwens.. en als het niet erg vies is maar wel een vreemd toilet, dan gewoon zittend, maar wel met een opgevouwen wc-papiertje op de wcbril.
|
Als ik écht nodig moet dan dus zo staand, als ik 't nog op kan houden dan niet. Ik hou écht niet van gore vreemde toiletten...
|
wat een rare keuzemogelijkheden
Ik plas dan gewoon zittend, maar raak de wc pot niet aan (zwevend dus ja) |
Citaat:
maargoed, als ik moet kleien op een op t oog ranzig toilet doe ik niet zo moeilijk, als er enkel over de bril heen is gezeken. plas werkt immers desinfecterend;) |
Ik ga er zo boven hangen, dus ik heb optie twee gekozen. Als het alleen maar een klein beetje vies is ga ik trouwens wel zitten, dan leg ik gewoon wat wc-papier tussen mijn benen en de bril.
|
ik hang met m'n billen boven de pot. hoe vermoeiend dat ook is.
|
Zwevend erboven!
Van dit topic krijg ik flashbacks naar Pinkpop (die wc's zijn echt niet normaal ranzig...) :rolleyes: |
Citaat:
|
heb hierop gestemd:
plas ik al zwevend of hangend met m'n poep boven over de pot en als ik het nog op kan houden, doe ik dat, of ik leg wcpapier op de bril ofzo, of ik ren heel hard naar mn moeder die bijna altijd van die ontsmettingsdoekjes mee heeft |
'Zwevend' als het moet. En anders op een bril van wc-papier. :bloos:
|
Ik zweef er dan meestal een beetje boven of ik poets eerst de wcbril met wc papier of ik leg er allemaal wc papier op en ga daarop zitten, ik krijg namelijk altijd kramp van dat erboven hangen.
|
Citaat:
|
Als ik van achter iets kwijt moet, leg ik een enorme kring wc-papier neer. Ben ook wel eens er half boven blijven staan, maar dat is toch niet erg handig (spierpijn :s).
Vaag dat ik de eerste jongen ben die reageert. Hoewel het voor meiden natuurlijk een vaker voorkomend probleem is, komt het bij jongens toch ook echt wel voor. |
Citaat:
:D Maar voor jongens kan dit ook een probleem zijn, lijkt me... |
zwevend, al hoewel ik ook wel vaak met wc-papiertjes aan de weer ga
|
Zwevend of niet
|
Volgens mij is op een vieze bril zitten in biologische zin niet half zo vies als je handen wassen in een openbaar toilet. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op sommige scholen bijvoorbeeld is er ook al een aantal WCs die automatisch doortrekken als je wegloopt. Dat is dan handig voor de mannen, die toch al staand plassen. Dan hoef je die drukknop (Bah!) ook al niet meer aan te raken.
Toch werken de kranen nog niet zo helaas, vaak is er geen warm water en geen zeep. (n) |
Citaat:
|
alles wat niet mijn eigen wc is en niet van goede vrienden hang ik overheen... of ik probeer het gewoon op te houden totdat ik weer thuis ben
|
al staand over de pot plassen :eek:
zoals een man ofzo:) hier wil ik uitleg over, zijn vrouwen dan zo getalenteerd? :D |
Citaat:
|
niet moeilijk doen
gewoon zitten tezij er echt gewoon poep op de bril ligt ofzo |
Ik zeik meestal de boel nog verder onder.. Grote kans dat er dan veel sneller iets aan gedaan wordt..
|
Citaat:
Gek zeg, doet niemand dit dan?? |
Citaat:
Ik leerde vroeger altijd, toen we op vakantie waren en er geen toiletten in de buurt waren, hoe je in het bos moest plassen, maar dan zeek ik altijd over m'n hele broek heen :o Vandaar dus dat ik het zo heb geleerd, ik kan zo ook gewoon staand in een bos plassen :D |
lekker zitten en schijten, niet zeiken (of toch wel?)
|
Ik zag gister op tv dat bellen in een telefooncel vele malen onhygienischer is dan gaan zitten op een vieze wc-bril.
|
Citaat:
Maar wat doen jullie als je bij een vreemde bent en de wc ziet er gewoon netjes uit?? Dan ga ik gewoon zitten zonder schoonmaken hoor!! Hoorde dat sommigen dan ook gaan schoonmaken/hangen.. Zelf maak ik vaak schoon ipv hangen of op wc-papier zitten.. |
Ik ga niet :o
|
op sensation kreeg je van die plastuitjes dit jaar (dan hoefde je niet in de rij te staan terwijl je toch op een pot kon zitten ook al had je zon tuitje :P )
enne die dingen zijn echt keihandig hoor voor als je echt een vieze wc hebt (zoals bij outdoor feesten) ging de eerste keer echt over mn nek toen ik bij zon feest naar de plee moest ... en nu heb ik altijd van die tuitjes bij :) (erboven hangen gaat toch mis :P ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb ik er nog een: wist je dta iemand een hand geven ook onhygienischer is als je eigen schoenzolen aflikken |
Ik zweef dan boven het toilet.
Zo raar....staand plassen als meisje....mai. Ik ga het dan ook eens proberen. :) |
Deze discussie heb ik laatst nog gehad in de vrouwen-wc van mijn vaste stekkie op zaterdagavond. Persoonlijk maak ik altijd eerst de wc-bril schoon met een stukje papier en wat water. Als je namelijk gaat hangen boven de wc blijft er altijd een deel van het urine in je blaas zitten, als dit steeds gebeurd krijg je een blaasontsteking. Wat veel mensen niet weten is dat je GEEN SOA kan oplopen, want zo'n virus heeft het menselijklichaam nodig om te kunnen 'overleven' duzz daar hoef je dan al niet bang voor te zijn. Daarom als advies, maak de wc-bril schoon en je hoeft je nergens zorgen om te maken.
|
Citaat:
Virussen leven echter niet in plas, normaal gesproken, dus die zitten er geen op de wc-bril; er zitten vooral bacteriën. En dan nog, je gaat met je benen op de bril zitten, en niet met je vagina. |
plas ik al zwevend of hangend met m'n poep boven over de pot
dat lijkt me dan nog het meest hygienisch toch eens kijken voor een plastuit! :) |
Nee en daarom zeg ik juist dat het geen kwaad kan.
|
Citaat:
|
ik plas dan ook zwevend >oep dan niet haha
nr 2 dus |
Ik heb een man; de wereld is mijn toilet :)
|
Citaat:
Maar de kans dat het gebeurt is klein. Verder ga ik er dan niet op zitten, omdat ik het vies vind. Niet omdat ik bang ben voor een SOA. |
Citaat:
|
ik hang ook altijd. :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |