![]() |
Kezman misschien toch tegen Ajax
Mateja Kezman kan zondag misschien toch meedoen in de topper tegen Ajax. De beroepscommissie van de KNVB heeft namelijk nog geen geschikte datum gevonden voor de behandeling van de rode kaart van de spits van PSV tegen ADO Den Haag. De zitting was gepland op dinsdagavond, maar dan verblijft PSV in Athene voor het duel met AEK.
Trainer Ronald Koeman van Ajax reageerde tegen De Telegraaf vol verbijstering op het bericht dat Kezman mogelijk toch actief is tegen Ajax. "Dat zou competitievervalsing zijn en zoiets mag de KNVB niet toestaan. Het is professioneel voetbal. Het zou van amateurisme bij de KNVB getuigen als de reden van uitstel is dat de beroepscommissie alleen dinsdag bij elkaar kan komen en niet later in de week om de zaak Kezman te behandelen." bron: www.voetbal.nl Vind Koeman toch wel gelijk hebben. Kezman heeft de rode kaart al sinds de wedstrijd tegen Ado den Haag en die rode kaart zou dus in de wedstrijd tegen Ajax nog steeds niet van kracht zijn? Belachelijk |
zo blijven ze het voor zich uit schuiven...schiet niet op he...
|
KNVB wil beroep Kezman deze week behandelen
20/10/2003 10:27 Ajax-trainer Ronald Koeman kan er gerust op zijn, de zaak Mateja Kezman wordt vóór de topper PSV-Ajax behandeld. De KNVB heeft de ongerustheid weggenomen. Kezman moet deze week verschijnen voor de beroepscommissie. De tuchtcommissie volgde eind vorige week de aanklager, die een straf van twee wedstrijden had geëist voor de overtreding van Kezman ten opzichte van ADO-verdediger Jeffrey van As. De Servische aanvaller tekende bezwaar aan tegen deze uitspraak en kon zo aantreden in het duel met SC Heerenveen. Hangende de beroepszaak is de schorsing van Kezman opgeschort. Omdat de PSV-spits deze week vanwege het Champions League-duel met AEK Athene in Griekenland is, leek de Serviër zondag ook te kunnen aantreden tegen Ajax. Want de beroepscommissie zou alleen op dinsdag beschikbaar zijn. De KNVB heeft dit tegengesproken. 'We proberen maandag een datum te prikken voor eind deze week', aldus de KNVB tegenover het ANP. Voor Ronald Koeman was de mogelijke inzetbaarheid van Kezman aanleiding te spreken van 'competitievervalsing'. 'Zoiets mag de KNVB niet toestaan', aldus Koeman in De Telegraaf. 'De beroepscommissie van de KNVB moet voor deze topper gewoon later in de week bij elkaar komen als Kezman terug is in Nederland. Het is professioneel voetbal. Het zou van amateurisme bij de KNVB getuigen als de reden van uitstel is dat de beroepscommissie alleen dinsdag bij elkaar kan komen. Hahaha ff opgezocht.... misschien heb je er nog wat aan! :) |
ik vind het een beetje raar. KNVB komt op dinsdagen bijeen. Kezman en PSV kunnen daar niet bij zijn, dus werd het oorspronkelijk volgende week behandelt. Maar nu klaagt Koeman en kan het ineens wel op een andere dag, dat is echt competitie vervalsing, een beroep eerder behandelen om Koeman tevreden te stellen
|
Ze moeten niet zeiken over die schorsing, het was duidelijk een elleboog (of slaande beweging), dus een schorsing van 2 duels, klaar! Daar kan je honderd keer tegen in beroep gaan, maar er verandert niets aan.
|
En jawel nog een topic over Kezman.
Kan ook wel dicht dit wordt al besproken in http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kezman heeft iig over aandacht niet te klagen met drie topics :(.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*zucht* moet dat? :p ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Tis bedoelt om je mening te geven toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zelfs als psv in zijn sterkst mogelijke opstelling optreedt, dan nog gaan we de eerste uitoverwinning na de uitvinding van de kleuren tv boeken :)
& mocht dat niet het geval zijn, dan vermaak ik me wel met de spreekkoren :) |
Mitros en Tofke zijn niet echt snel de laatste tijd :(...
|
Citaat:
|
Citaat:
(grapje, ik hoop dat ze het snappen) |
Citaat:
|
Citaat:
Is tofke ziek joh? (n) beterschap kerel ;) Dat snappen ze wel, ze zijn ook actief op onzin he ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@Emilio, idd jij moet minder kloten, verslaafde |
Niet chattuh :nono:
|
Citaat:
WTF??? :eek: :o Nee man ik doe nooit wat verkeerd dus 1keertje moet dit kunnen, tis zoiezo een waardeloos topic nietwaar? :p |
Citaat:
|
Ik heb ook nog nooit wat verkeerd gedaan, iedereen kan een voorbeeld aan mij nemen :o ;)
|
Ik denk dat dit topic vandaag nog gesloten wordt, iedereen loopt zijn ppd te verhogen :(
|
Citaat:
4topic's over Kezman is iets teveel |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=kezman |
Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk dat topic over eredivisie :o |
Deze zal het ook niet lang uithouden.
Ik zal Tofke ff smsen dat ie em dicht moet mikken. :p |
Citaat: