![]() |
Kezman??!!
Waarom hoor ik zoveel negatieve kritiek over Kezman? Ikzelf ben fan van Kezman, omdat ik hem (bijna altijd) een goede voetballer vindt, heeft soms zijn mindere periodes, maar ik vind hem echt een goede speler. Maar zoveel mensen zijn tegen hem, en gaan op hem schelden, snap ik echt niet, ok hij is soms wat provocerend, maar dat hoort er nou eenmaal bij.
En wat is jullie mening over Kezman? |
Een geweldige voetballer, vooral qua scorend vermogen. Maar er wordt terecht kritiek op hem geleverd (ook door mij), want:
- hij liet zich tegen ADO provoceren - hij zegt dat ie een ster, dat komt erg arrogant over - bij psv gaan ze net zolang in beroep, totdat kezman kan spelen tegen ajax en dat is op z'n zachtst gezecht onsportief. |
Moet hier een extra topic over?
|
Dit lijkt wel een Kezman deelforum :mad:.
|
Citaat:
Idd er wordt al gesproken over hem in http://forum.scholieren.com/showthre...0&pagenumber=3 als we daar alles nou eens in laten. En anders in dat topic over zijn bijna ontvoering. |
Zie je! Vijandigheid! Waarom mensen?
En ja dat lengen om hem te laten spelen is best onsportief, sport moet wel eerlijk blijven! |
Citaat:
Ik zeg alleen maar dat er al in 2topic's over Kezman wordt gesproken en dat daar geen 3de (4de) bij hoeft. Lijkt me zaak voor de forumbazen om deze eventueel te sluiten en ik denk dat dat ook wel gebeurt. |
Citaat:
|
Kez man )Y(
|
lijkt me beter als dit dichtgaat, te specifiek over 1 speler, over schorsing en beroep kun je meer discuzeuren
|
1234567 waar is mateja kezman gebleven? hij is niet hier, hij is niet daa..hij is bij de MAFIA!!!
|
Citaat:
Vind um wel grappig opzich :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |