![]() |
Wat verzamel jij?
Nou?
|
Niets...
|
Boeken
|
aziatische films/martial arts films
zwaarden |
geld :rolleyes:
|
kleren
zoveel mogelijk graag! |
DVD's, tenminste probeer ik een beetje en ja kleren ook wel :D
|
Vroeger postzegels :o
Nu niks meer eigenlijk. |
Geld.
|
Citaat:
Nu niets meer, op geld na |
Geld
|
muziekcds
|
niks
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doekoe
|
Lege bierflesjes en postzegels
|
pringle potten, breezer flesjes, kleren, geld, euro's uit het buitenland en munten en bankbiljetten
|
Vroeger spaarde ik bekers.. nu eigenlijk nix meer..
|
Vroeger spaarde ik muziekdoosjes :) Nu niets meer eigenlijk.
|
- angelina jolie films (en posters/artikelen)
- buffy spulletjes (video/dvd/posters/artikelen/boeken) - charmed spulletjes (video's/posters/artikelen/boeken enz.) ja ik ben erg, ik spaar ook nog veel meer, maar dat komt omndat ik gewoon niets weg kan gooien :o |
Helemaal niets. :cool:
|
Kauwgumverpakkingen.
En geld. Oja en videos. Maar dat is gewoon een verslaving, niet echt verzamelen verder.. |
niets
|
Citaat:
|
knikkers
|
Citaat:
|
Geld.
|
Posts.
|
postzegels :cool:
|
Vroeger dierenpostzegels en een soort plastic dieren van rond de grootte van je hand. Ze waren van het Duitse merk Schleich en waren erg duur. Geen idee of iemand ze kent.
Nu niets meer. |
Citaat:
|
Kusjes van mijn vriendin. :o (y)
|
parfummonsters
|
Citaat:
|
Vroeger alles wat los en vast zat: gummetjes, potloden, postzegels, plakplaatjes, alles wat in de kranten stond over wielrennen, suikerzakjes, alles van ajax, knikkers...........
Tegenwoordig eigenlijk niks meer... heb wel een grote pot/bak op m'n kamer en daar gooi ik altijd m'n kleingeld in....maar ja...echt verzamelen...nee... |
Titanic
Iejoor .....en eigenlijk onbewust Suske & Wiske's en Donald Duck pockets :o Die verzamel ik niet als verzameling, zeg maar, maar die heb ik wel allemaal, dus verzamel ik die in feite ook :confused: edit: en kauwgompakjes voor iemand anders. Maar die verzamel ik eigenlijk dus ook ;) En vond ik te '':confused:'' om niet te noemen ;) |
Citaat:
|
informatie????
niet echt iets hoor |
Niets
|
Boomerang-kaarten (je weet wel, van die gratis kaarten die je onder andere bij de bios kan krijgen) :D M'n kamerdeur is al vol, maar ik ga nog door.
Verder eigenlijk niks... oh ja: ik probeer geld te sparen, maar ik ben er slecht in :o |
Citaat:
|
Kennis.
|
boeken en geld
zeer tegenstrijdig |
euro's uit alle landen die meedoen, gekleurde paperclips, theezakjes
|
niets. :p
|
Citaat:
|