![]() |
de regen verteld mij..
de regen verteld me..
zoveel verhalen gemaakt om te verwarren.. gemaakt om het menselijke in ons te omzeilen de druppel die zichzelf eindeloos herhaalt.. wachtend tot hij begrepen wordt, door een of andere ziel die hem ziet.. en hem misschien nu of ooit wel eens zal begrijpen want diep binnenin, luister je naar deze verhalen verhalen die eindelijk nut hebben daarom luister ik naar wat de regen me te vertellen heeft... comentaar welkom... :) |
de regen vertelt
|
Ik vind dit een beetje te veel een verhaaltje, terwijl het zo niet bedoel is volgens mij. Het leest niet zo prettig; het is een beetje 'zeurend' (sorry ik kan er geen ander woord voor bedenken). Verder vind ik het woordgebruik niet zo speciaal, eigenlijk wat te simpel.
|
Ik vind hem best wel leuk eigenlijk. Op zich is het standaard geschreven, maar doordat je de regen op deze manier erin betrekt krijgt hij toch ietsje meer waarde. je zou misschien wel kunnen proberen om de volgende keer iets van een vorm in je gedicht te krijgen, of op zijn minst dat het geheel soepel loopt. Schrijf je al lang?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |