![]() |
Geen kerst vieren, toch wat doen..
Heej ik heb een probleempje, nou ja een probleem is het nou ook weer niet precies.
Zoals sommige misschien wel weten ben ik afgelopen jaar mijn moeder verloren. Nu is het zo dat mijn vriend geen van beide ouders meer heeft en hier alleen met nog een paar jongeren zonder ouders samenwoont. Nu is het bijna kerst, en we zouden eigenlijk naar het efteling hotel gaan en een dagje winterefteling wat echt heel leuk is. Maar ook ontzettend duur dus daarom kon het niet doorgaan. Ik wil kerst niet echt vieren, zonder mijn moeder... ik kan het niet uitleggen, dus we willen met zn 2en wat gaan doen.. Heeft iemand misshien een ideE? |
Waarom kan de Efteling niet doorgaan? Kan je daar dan gewoon niet in het hotel logeren?
|
Citaat:
En dat zou ik voor December ook wel bij elkaar hebben, Maar ik kreeg vorige week bericht dat het volgende week al betaalt moet zijn. En lenen is geen optie. |
Ik bedoel dat je gewoon een dagje Efteling doet en daarna weer naar huis gaat. :)
|
bijna kerst...
|
Citaat:
|
Nu is het bijna Kerst?
|
tja...vakantiepark valt sowieso dan af...tis allemaal niet te betalen....
Maar je kan ook bijvoorbeeld een dagje schevenigen: eerst schaatsen op de schaatsbaan daar, dan bowlen ofzo, over de boulevard lopen en daarna een leuk tentje uitzoeken en daar gaan eten.... en 's avonds is er ook altijd wel wat te doen daar....crazy piano's of desnooods naar het pathe.... |
je kan dr toch ook gewoon een gezellige dag van maken. naar het strand ofzo, uit eten, naar de bios weet ik wat?
|
thuiszitten en film kijken ( wel goede films dan) kan ook erg leuk zijn :)
|
Citaat:
Ik ga naar een goede kennis toe, blijf er ook logeren. Ik trek het niet om thuis te zitten, terwijl je overal kerst op tv, inet en radio hoort en iedereen blij zit te zijn |
Efteling is wel heel sfeervol.. je kunt er heengaan zonder er te logeren natuurlijk.
Of gewoon gezellige dingen met elkaar gaan doen, zoals naar de bioscoop, schaatsen of andere sfeermakende activiteiten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |