![]() |
wat vinden jullie hier van?
ff een vraagje..wat vinden jullie hiervan?? is het wat??
grtzzz :s http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=422926 |
Mooi!!! Super! Vink ik tenminste, heb er niet veel verstand van, maar op het eerste gezicht vind ik het echt heeeeel knap!
|
idd! nou eens niet zeuren over wat er allemaal wel of niet precies klopt, of dat de linkerkant nog niet echt áf' is ofzo... ;)
ik vind dit gewoon mooi, mooi gezicht, goed gelukt punt. |
beetje 80s?? ik vinnut nix. k bedoel, knap getekend hoor maar oerlelijk
|
mooi! vooral dat licht/schaduw. erg mooi.
|
mooi getekend, beetje de sitjl van die clip van A-HA
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg mooi! |
Citaat:
|
Citaat:
|
wauw, ik vind het totaal NIET oerlelijk en superknap
|
Ik vind het een hele mooie tekening maar ik zou wel wat meer inkleuren...zijn nu nog veel witte stukken..
|
Mooi hoor! (y)
|
ik vind het super mooi!
enige aanmerking die ik kan bedenken is dat de bril niet symetrisch is, das toch vaak wel zo. maar goed, echt mooi gedaan!!! |
tja klopt idd dat die bril niet symmetrisch is :s
Was een wazig reclamefoto van brillen.. iig thnx voor reacties! |
ik vind hem ook goed getekend. (y) Ik weet niet of ie af is maar het lijkt mij idd logischer als je de rechterkant van de achtergrond zwart maakt i.p.v de linkerkant omdat er licht komt van de linkerkant (zoals noodles al had gezegd). Niet dat je de linkerkant helemaal wit laat maar dat het van donker naar licht gearceerd wordt (hoe verder je naar links gaat hoe lichter dus).
en mief: jij moet niet zeuren dat we niet moeten zeuren, want als je hier een tekening post moet je juist kritiek verwachten. Als je alleen maar post zodat iedereen kan zeggen hoe mooi het is en je niks moet zeggen als je wel kritiek hebt, heeft de tekenaar er weinig aan (lijkt mij). |
Opzich erg mooi, maar ik heb het idee dat haar gezicht (of bril) een beetje scheef is in verhouding met de andere kant van het gezicht. Ik kan het niet goed zeggen wat het precies is.
|
de verhoudingen zijn goud, maar door het gezichtspunt kun je het idee krijgen dat er iets niet klopt.
netjes getekend, mooi handschrift (vind ik) heb je. maar, (en ik weet voor de rest natuurlijk helemaal niet wat voor werk dat je maakt), het mag iets brutaler, durf iets meer (maar niet in deze tekening, want deze is echt prachtig) |
Citaat:
stilte. Het was niet zeurderig bedoeld, maar meer om te benadrukken dat ik het gewoon goed vond, met of zonder miniscule dingen die anders zouden kunnen. Tuurlijk is dit een forum, dus kun je gaan bekritiseren, maar soms vind ik idd dat er een beetje doorgedraafd wordt. Niks mis mee, ik vond het alleen hier niet nodig. :) |
hmm hier is nog een tekening die ik gemaakt heb..Dit zijn de enige portretten die ik op mijn compu heb staan . (scanner is kapot :( ) Heb verder snel de neiging altijd te precies te tekenen, bij schilderen enzo heb ik dat niet zo :S
en rxqueen wat bedoel je met 'mooi handschrift'? :confused: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=426050 |
Citaat:
|
Heel leuk (y)
Met wat teken je? Alleen potlood? :D |
Citaat:
Maar mooie stijl (y) |
Dope, laten zo. :)
|
Citaat:
|
Echt zeer goed dit! (y)
Een ding is zeker, je hebt talent meid! Btw, wat bedoel je nu eigenlijk met te precies tekenen? Ik vind je tekeningen iig goed zoals ze zijn. Mooi schaduwwerk en zoveel meer goeie dingen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |