![]() |
Aan welke van de 7 hoofdzonden maak je jezelf het meest schuldig?
En geef eens een voorbeeld
|
Luiheid. :o
Ik doe het liefst de hele dag niks behalve veel slapen. |
ik maak me veelvuldig schuldig aan 4 van deze zonden. Ik weet niet welke het ergste is :P
de 4 zijn: Gierigheid - ik geef niks uit als het niet nodig is en mijn motto is, hoe goedkoper hoe beter Gulzigheid - eteeeeeeeen! Ja het is zwaar zondig, dat weet ik, maar o zo lekker! Luiheid - ah ja, slapen en niets doen, eev nvan mijn hobbies :P Lust - Sex! *krijgt manische blik in ogen* |
wraak
voorbeeld: ik denk de hele tijd hoe ik wraak kan nemen :D |
Luiheid.
Niet opstaan om naar de les te gaan, maar lekker blijven liggen. :o |
Ik zat zelf te twijfelen tussen luiheid en gulzigheid, slapen en eten zijn mijn voornaamste hobby's :bloos:
maar luiheid overtreft het denk ik wel :o |
Luiheid. :cool:
|
Moet ik er nou 1tje kiezen :bloos:?
Umm... Luiheid, ijdelheid... Je wilt een voorbeeld? Ik slaap graag:) En ik ga de deur niet uit voor ik een kwartier m'n spiegelbeeld redelijk op heb staan leuken. En dat gaat niet samen:s |
Luiheid en ijdelheid.. En gulzigheid, gierigheid.. Thoort allemaal wel een btje bij me. :D Maar ik heb op luiheid gestemd omdat ik al-tijd (te) laat ben op school. :o (Vanmorgen weer ingeslapen nadat mn wekker af was gegaan, 20 minuten te laat mn bed uit..)
|
Gulzigheid.
|
Luiheid. (y) En het maakt me geen reet uit ook! (y) :cool:
|
Nah... Luiheid maar. Das toch nog net iets erger.
Ik krijg zin in ijs van dit topic. Gulzigheid:o |
Luiheid, zeker weten
|
Ik wilde ze eigenlijk allemaal selecteren. :o
|
eigenlijk alle behalve jaloezie gulzigheid en gierigheid
|
Gulzigheid, vooral met chocolade en stroopwafels. :cool:
|
luiheid :o
|
IJdelheid, lust en luiheid.
Spreekt voor zich, en wil ik niet al te diep op in gaan. ;) |
Luiheid en ijdelheid, voor luiheid heel erg :o
Ik kan niet langs een spiegel lopen zonder er in te kijken. Ik ben echt geobsedeerd door alles waar je jezelf in kunt zien. En ik ben zo lui, het liefst stel ik alles net zo lang uit en doe ik het uiteindelijk niet meer. |
Ik ook luiheid :)
|
luiheid. voorbeeld? Van 9 uur 's ochtends tot 3 uur 's middags computeren en er niet aan denken dat je nog niks hebt gegeten :| En daarna geen zin hebben om eten te halen
|
Luiheid, like om twee uur smiddags uit bed komen en de hele dag in kamerjas blijven lopen.
|
Luiheid en jaloezie.
Luiheid: tja, spreekt voor zich. Jaloezie: als ik verliefd ben. |
Luiheid, alhoewel ik mezelf dat niet kan veroorloven :(
|
Luiheid :o
|
Luiheid. Ik ben te lui om voorbeelden te noemen.
|
Citaat:
Ik voer het zelfs nog verder door. :s Nog erger... :s |
Ook luiheid :o
|
IJdelheid, ik ben gewoon te perfectionistisch.. wil altijd dat alles goed is. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook gewoon dingen zoals schoolwerk etc.
|
|
ach, allemaal leuk en aardig , maar zoveel boeit het toch allemaal niet...ja oke, overdaad schaadt,maar voor de rest...ligt er iemand wakker van als ik in het weekend tot 2uur smiddags slaap?ik niet iigeval :D ...
|
jaloezie :o
|
Citaat:
|
kzou het echt niet weten, heb maar voor luiheid gekozen, gewoon omdat ik nu eigenlijk heel veel huiswerk heb, maar achter de computer zit te chillen :s
|
Gierigheid, ik ben te zuinig.
|
Jaloezie, echt een verschrikkelijk slechte eigenschap, maar soms kan ik het niet helpen... :o
|
IJdelheid. Maar toch vind ik dat niet echt 'n zonde. :bloos:
En gewoon, ik besteed best veel aandacht aan mn uiterlijk enzo, soms misschien teveel. Hoewel 't ook weer niet overdreven is eigenlijk. *zucht* Nou ja, kweet niet or. :p |
Luiheid natuurlijk :cool:
Lekker tot 14:00 in bed blijven liggen, opstaan, achter de computer niksen, hele dag in pyjamabroek + tshirt rondlopen en savonds ff gemakszuchtig een pizza'tje in de magnetron doen...De ideale dag. |
luiheid for president, lmd :cool:
|
luiheid.... ik ben erg laks in dingen schuif het voor me uit... en ik sleep mij iedere ochtend weer naar stage... maar is gelukkig niet heel extreem alleen soms stoor ik me er wel aan.
|
Gulzigheid, omdat ik nogal es behoorlijk wat wil drinken. Maar eigenlijk kan ik mezelf met geen 1 van de 7 identificeren.
|
Luiheid....als het niet hoeft doe ik liever niks...
|
ben veels te jaloers vooral als het om mn vriendje gaat..
|
Gulzigheid of Jaloezie....
Hmmm.. Ik denk dan toch Gulzigheid :( |
Citaat:
|
gulzigheid denk ik, ik heb de laatste tijd zoveel vreetkicks en zo veel honger.... pff niet normaal
|
ik maak een werkstuk over de 7 zonden... kan iemand mij maybe een link of iets doorgeven waar ik daar meer informatie over kan krijgen? want ik kan dus echt niks vinden :| dankjewel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gierigheid.
maar of het nou echt een zonde is...? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |