![]() |
Snapcase-Bright_Flashes-Advance-2003-REP
WOE WA WAP
wat is dit. dit moet ik hebben. heeft iemand dit al gehoord? (Lennart, ik weet dat ie al 3 dagen online staat) |
Ik vind Snapcase niet zo, iemand tips van dit album?
|
|
is dat een trend in HC-land? Gay covers maken? Eerst GUTG met hun hartjes en nu Snapcase.. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
t rose |
okee, deze mag in Miel's bijna-core heet van de naald lijst.
Ik zal hem ook eens downen, misschien dat ik eens een keer aan die stem kan wennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2: Schelden is ten alle tijden verboden en zal beantwoord worden met een ban. ;) ontopic: kzal et es checken maar ben bang dat ik et niks vind. |
Citaat:
nieuwe regel beleid: iemands muzieksmaak afkraken is ook ten allen tijde verboden zoiets vertelde je me laatst samen met jeroen op msn |
Ik ben er ook wel benieuwd naar, heb alleen end transmission van ze. Dat is wel een aardige plaat op zich.
Ik kan hem nog nergens vinden op mIRC. |
Citaat:
|
Ja dat vraag ik me dan ook af.....Anyways die gasten zijn goed kut. Die oudere shit gaat wel though.
|
Citaat:
Ik weet het niet. Het is een mix van hardcore, gitaarrock, een dosis sfeer en punk? |
Gewoon newschool hardcore. Klaar uit.
|
Citaat:
|
hij staat op mIRC
undernet #punkmp3 |
Citaat:
|
so what of het wel of geen hc is.
het is gewoon goeie muziek. punt erg ehh roze hoesje |
bijna net zo rose als die laatste van Eighteen Visions
|
idd, maar die had ook nog paars erop
|
alleen sunny day real estate - lp2 is nog roser...
|
rose en hartjes zijn :cool:
|
rose is gay. vooral als je hele huis rose met pistache geverfd is. (ik spreek uit ervaring)
|
Citaat:
DAAR WIL IK WONEN!!!! |
(y) Heb Designs For Automation, fantastische cd. En nog een zooi mp3tjes. Deze ga ik zeker ook effe downloaden. (y)
|
Citaat:
de vorige cover vond ik mooier, eigenlijk. maar ach het is slechts een cover. |
hmm ik vind het niet echt een leuk album. het is wel prog maar het trekt me niet echt.
maar ja, doe mij maar gewoon de recht-toe-rech-taan hardcore. |
Citaat:
verder wil ik het kwijt dat euhm bannen gay is en je piemel ervan krimpt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |