![]() |
Ben jij verslaafd aan Internet?
|
pfff, geen zin in die test ,maar geloof me ik ben verslaafd, vorige week ofzo was k een paar dagen afgesloten ineens...nou ik hield het echt niet, t was echt vervelend...
|
Die stond ook op onzin, die heb ik toevallig net gedaan. :p
Maar ik had maar 17. :confused: :cool: |
24 punten
wat veel vragen :eek: |
die heb ik op onzin al gedaan. Khad trouwens 40 punten :o
|
24 punten ..heb t nog onder controle.. :p
|
44...
"U zou kunnen overwegen hulp voor uw problemen te zoeken." Welk probleem? :confused: :bloos: |
Citaat:
|
32 :o
|
27 punten
Een score tussen de 21 en de 30 punten wijst er op dat het Internet voor u een belangrijk medium is, misschien is het wel een soort hobby van u. U heeft wel eens gemerkt dat tijdens het internetten de tijd vliegt en dat u daardoor wel eens eigenlijk te veel tijd achter uw computer doorbrengt. U heeft uw internetgebruik echter nog wel onder controle en het veroorzaakt niet of nauwelijks problemen. :) Waarom willen ze trouwens weten of ik rook en gok enzo? Ik zie niet in wat dat met internet te maken heeft :confused: |
daar heb ik geen test voor nodig :P
Ja ik ben verslaafd! |
Eh. :bloos: Ik ga gewoon niet antwoorden.:bloos:
|
zie Qimm.
|
31, had meer verwacht:)
|
37
|
Duurt te lang om in te vullen, maar ik kan zo wel stellen dat ik er behoorlijk aan verslaafd ben.
|
Citaat:
|
:d
|
wow khad maar 22 ?! :cool: er is nog hoop.
|
28
|
Nee, maar die test doe ik later nog wel eens. :)
|
dik over de 30, was te verwachten natuurlijk.
|
24, maar ik zie het eigenlijk wel als een probleem.
|
15 punten.
Een score tussen de 10 en de 20 punten duidt er op dat u het Internet wellicht een handig medium vindt maar dat u het geen centrale plaats in uw leven toekent. Misschien bent u wel eens langer doorgegaan met internetten dan u eigenlijk van plan was maar dit komt niet regelmatig voor en veroorzaakt geen problemen. |
33 punten
|
De uitslag op de test bedraagt minimaal 10 en maximaal 50 punten. Uw score op de test bedraagt:
25 punten. Een score tussen de 21 en de 30 punten wijst er op dat het Internet voor u een belangrijk medium is, misschien is het wel een soort hobby van u. U heeft wel eens gemerkt dat tijdens het internetten de tijd vliegt en dat u daardoor wel eens eigenlijk te veel tijd achter uw computer doorbrengt. U heeft uw internetgebruik echter nog wel onder controle en het veroorzaakt niet of nauwelijks problemen. |
21 punten.
Een score tussen de 21 en de 30 punten wijst er op dat het Internet voor u een belangrijk medium is, misschien is het wel een soort hobby van u. U heeft wel eens gemerkt dat tijdens het internetten de tijd vliegt en dat u daardoor wel eens eigenlijk te veel tijd achter uw computer doorbrengt. U heeft uw internetgebruik echter nog wel onder controle en het veroorzaakt niet of nauwelijks problemen. Tsja... |
31... :o
|
26
Een score tussen de 21 en de 30 punten wijst er op dat het Internet voor u een belangrijk medium is, misschien is het wel een soort hobby van u. U heeft wel eens gemerkt dat tijdens het internetten de tijd vliegt en dat u daardoor wel eens eigenlijk te veel tijd achter uw computer doorbrengt. U heeft uw internetgebruik echter nog wel onder controle en het veroorzaakt niet of nauwelijks problemen. |
Citaat:
|
24 punten.
Een score tussen de 21 en de 30 punten wijst er op dat het Internet voor u een belangrijk medium is, misschien is het wel een soort hobby van u. U heeft wel eens gemerkt dat tijdens het internetten de tijd vliegt en dat u daardoor wel eens eigenlijk te veel tijd achter uw computer doorbrengt. U heeft uw internetgebruik echter nog wel onder controle en het veroorzaakt niet of nauwelijks problemen. |
Ik heb geen verslaving. :o
|
damn wat duurt die test lang!
oh ik ben klaar :) 26 punten Een score tussen de 21 en de 30 punten wijst er op dat het Internet voor u een belangrijk medium is, misschien is het wel een soort hobby van u. U heeft wel eens gemerkt dat tijdens het internetten de tijd vliegt en dat u daardoor wel eens eigenlijk te veel tijd achter uw computer doorbrengt. U heeft uw internetgebruik echter nog wel onder controle en het veroorzaakt niet of nauwelijks problemen. |
Ik had 22 punten.
Ik heb mijn gebruik dus nog onder controle. (y) |
Best raar trouwens, een ondezoek naar internetverslaving op het internet.
|
Ik had 'm al eerder gedaan en had 17 punten. Valt dus best mee: ik had gedacht dat ik 'verslaafder' zou zijn. Ik zit namelijk best vaak achter internet... :o
|
28 punten...
|
36 punten. :o
|
28 punten.
Vroeg me wel af waarom ze dat vroegen over dat roken en alcohol. Net of dat uitmaakt! :confused: |
40..
Tsja. Had wel verwacht. :o :/ |
ik heb 24 punten, dus het is een hobby van me :)
|
32
Wel confronterend testje. |
33 punten :o
maar ik ben aan het afkicken :) |
OMG, 33. :o
Ik had 'slechts' 29 :o. |
23
(y) |
25.
Mwah, vergeleken de rest vind ik het best meevallen. ;) |
Citaat: