![]() |
Vervoer van/naar concerten
Heey
Ik weet niet of deze hier goed staat, maar wist niet waar ik m anders moest zetten. Ik wil namelijk graag naar het concert van Craig David, en ik kan ook nog kaartjes krijgen. Maar ik wil eerst weten of ik wel thuis kan komen. De laatste trein die mis ik dan. Dus wou ik weten of er ook bussen gaan, hoe dat daarmee zit. En of iemand andere manieren weet om thuis te komen, mochten er geen bussen gaan. Alvast bedankt! xxx Shazz |
-Regel een auto
-Overnacht daar ergens. -Ga eerder weg. -Probeer mensen uit je buurt te zoeken die ook gaan. -Zoek uit waar het dichstbijzijnde station is dat je nog wel kunt bereiken en laat je daarvandaan ophalen? (jaja, 't is of dit, of dat ;) ) |
logica :)
|
Citaat:
|
Hey
Tnx voor jullie reacties. Weten jullie maybe ook een site/forum waar ik uit kan zoeken wie er allemaal gaan? xxx Shazz |
het ligt er een beetje aan... als je je gewoon afvraagt wie er allemaal gaan dan moet je het hier vragen maar als je met ze wil afspreken ofzo dan moet je het op contact gezocht vragen
|
Citaat:
|
Misschien eens kijken op www.9292ov.nl of er nog bussen oid rijden.
Anders idd, daar de hele nacht blijven, of eerder weggaan voor de laatste trein, of met iemand meerijden oid. |
ga gewoon een nacht door in een cafe en pak de eerste trein terug. Ben je nou die-hard of wat? Desnoods neem je een slaapzak mee en slaap je op een bankje in het park.
|
wel klote ja, een concert in amsterdam als je in limburg woont.. ken je niemand in de randstad waar je kan blijven slapen?
|
eigen schuld, moet je maar niet naar craig david gaan?
|
gewoon in het vondelpark gaan pitten....
maarja als je naar craig david gaat weet ik niet of je het type mens daar voor bent.... |
gewoon gaan en daarna pas zien hoe je terugkomt, geloof me dat werkt altijd :cool:
|
Citaat:
|
ook tip: neem een voetbal mee.
|
er zijn in amsterdam iig internetcafe's die 24/7 openblijven
|
Liften
werkt altijd |
ik denk dat graig davido fans toch ff ietsjes anders denken dan de meeste muziekliefhebbers hier.
|
discman en een boek meenemen voor op het station
|
lekker kkkoud
|
op het Contact gezocht sub forum lijkt me dit meer van toepassing
blehh kut topics vandaag op muziek |
ik ben het met je eens, wat enig.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |