![]() |
Disco-robot invading spacially -lacked burialgrounds whilst wearing funky boots
I)
Ze lag daar zo mooi, badend in pas bedreven liefde ik kon haar pols voelen en ik zweer 't, zij de mijne Ik hou van haar, niet zoals men van zonsondergangen houdt, maar op geheel eigen wijze Ze doet me wuiven als de mooiste bloemen in een bed Ze is slechts... allesomvattend II) Haar ogen glommen onder de leden woorden doen teniet hoe hartstochtelijk ook beschreven Die glimlach maakt me onderdanig slechts enkele momenten onverradelijk Haar energie stroomt zalig bespeelt het hart allesbepalend Men neemt een roos haar schoonheid niet kwalijk Iedereen zou gevangen zijn, al verweerde die zich kranig |
Allebei prachtig, vooral die tweede.'Men neemt een roos haar schoonheid niet kwalijk': heerlijk. Dit spreekt me veel meer aan dan je andere gedichten, stuk voor stuk heb ik geen kritiek op ze. Het beste wat ik tot nu toe van je gelezen heb.
|
koel!!! :D (y) (geen commentaar)
|
Prachtige gedichten...ik vind deze (naar mijn idee) combinatie van taalkundig sterke (maar enigzins kille) gedichten en de wat meer gevoelige heel erg mooi; ik vind dat deze beter uitpakken; taalkundig zijn ze nog steeds even goed, maar er zit nu gewoon veel meer gevoel in. Daardoor lezen ze fijner en zijn ze veel aangrijpender. Je woordkeus en ritme is echt perfect... En inderdaad, vooral het zinnetje 'men neemt een roos haar schoonheid niet kwalijk' is prachtig!
|
Citaat:
|
*knikt ook...* ;)
thnx babe.. heel mooi.. x. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |