![]() |
Laten testen of is de kans nihil?
Afgelopen zomer heb ik een jongen op vakantie in Spanje gepijpt. Dit heb ik echter onveilig gedaan. Ik heb geen sperma in mijn mond gekregen, wel voorvocht maar dat heb ik uitgespuigd. Nu heb ik sinds kort een vriendje, waar ik graag verder mee wil gaan. Ben ik hem verplicht mij eerst te laten testen of is de kans zo klein dat ik het door de vingers kan zien? Alvast bedankt voor de reacties.
|
Niemand verplicht je, natuurlijk. Maar als je ergens last van hebt gekregen daarna zou ik t zeker wel doen. En anders ook, misschien toch maar.
Wie weet hoeveel meisjes die jongen op vakantie afgelopen zomer voor jou nog heeft gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
'I wouldn't touch that, you don't know where it's been'. |
Citaat:
|
Citaat:
Zou me toch maar even laten testen als ik jou was, je weet nooit wat voor soa's hij eventueel heeft zonder het zelf maar te weten..! |
Alleen als je last heb zou ik me laten testen..
|
Als je niet zeker bent, testen. Je kan altijd zo denken dat de kans nihil is en te verwaarlozen, maar voor het zelfde geld is het wel een soa en breng je die ook over naar je vriend. Dus als je 100% zekerheid wilt hebben zal je moeten laten testen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@topicstarter: ik zou je gewoon even laten testen. Je hoeft er bijna niets voor te doen en het is wel de moeite waard. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |