Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Laat hij me zitten of niet..? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=636749)

Punkygirl 21-10-2003 12:29

Laat hij me zitten of niet..?

Ok jullie zullen dit wel als weer eens een dagelijks zeiktopic beschouwen alleen ik moet het toch wel even kwijt en jullie mening weten.

Vrijdag ben ik geopereerd aan mn veot, kleine ingreep gewoon bij huisarts alleen ik was er hondsberoerd door heb tot bijna 6 keer toe het gevoel gehad dat ik flauwviel.. 2 of 3 keer was het ook echt op het nippertje dat ik dat niet deed. Vriend was mee naar de dokter en bleef toen ook nog even bij mij. Ondertussen thuis ook steeds beroerd en bijna flauwvallen. Op een gegeven moment was het zo erg dat ik gewoon helemaal overstuur werd omdat mn vriend wegging.. ( mn ouders waren er niet en broertje was druk bezig met ene vriendje die bleef slapen) dus ik huilen, huilen en nog eens huilen omdat ik zoo graag wou dat hij bleef vooral door dat flauwvallen omdat ik bang was dat er wat zou gebeuren en ik had gewoon gezelschap nodig.. Maar hij ging toch weg..

Nou weekend was weer helemaal leuk, zaterdag iets speciaals gedaan voor zijn verjaardag en zondag gingen we naar een concert samen. Vooraf wel ruzie gehad omdat hij dacht dat ik zijn beste vriend leuk vond..

Nou maandag.. ik wil naar school gaan en pak mn scooter. Wil hem van zijn standaard aftrekken en het schiet me toch in mn rug. Kan helemaal niet bewegen en moet ongelooflijk janken van de pijn.. Nou naar huisarts, blijk dat ik mn rug heb verrekt..
Ik naar huis.. op de bank neergeplant met laptop en eten en drinken omdat ik gewoon amper kan opstaan zonder dat ik in huilen uitbarst van de pijn. Ik vraag of hij wil langskomen omdat ik alleen thuis ben en shit.. Zegt hij dat ie morgen wel komt .. Kan ik hem gelijk feliciteren met zn verjaradag omdat ik toch niet naar hem kan toekomen..

Ik voel me nu geowon ehct kut erdoor en dik in de steek gelaten.
Wat moet ik doen ( en nee ik ga het niet uitmaken of dat soort shit)

Last Resort 21-10-2003 12:33

wat een lompe hufter zeg. Ik zou best wel boos worden, hij kan toch best even langskomen, en al helemaal als jij je zo klote voelt. Wat een onwijs lompe klootzak.

maria 21-10-2003 12:50

wat een plonsdrol zeg!

Marcade 21-10-2003 13:02

Vragen waarom die niet wilde komen?

*** 21-10-2003 13:19

't kan toch dat 't 'm nu niet zo best uitkomt, dat ie niet a la minute tijd vrij kan maken...
Een belletje is toch ook al een opstekertje en al is ie er kun je toch nog weinig doen en tv kijken is niet veel anders in je eentje....

Sade 21-10-2003 13:20

Het klinkt nu een beetje alsof je zo'n iemand bent die altijd wat heeft :o Maar ik ga er vanuit dat dat helemaal niet zo is natuurlijk :)
Ik vind het lullig (n) Als je samen in een relatie zit, zorg je gewoon voor elkaar in de slechte tijden. Hij moet er dus gewoon voor jou zijn.
Wat is dat toch met jongens rond deze tijd, ik ben de afgelopen week ook al de hele tijd afgescheept met excuusjes :s

Gauloises 21-10-2003 13:23

Het leven draait niet alleen om jou schat, hij heeft misschien ook nog wel andere dingen te doen. :rolleyes:
En misschien weet hij niet goed hoe hij met zulke situaties om moet gaan, heb je daar weleens over nagedacht.
Ik denk niet dat het zijn bedoeling was om jou te kwetsen.

Moonshine 21-10-2003 13:40

Nou, hij had best ff langs kunnen komen vind ik :o Maar aan de andere kant snap ik het ook wel, omdat ie al een hele tijd bij je was toen je met je enkel zat. Hij had nu misschien wel andere dingen te doen. Hij hoeft niet alles opzij te zetten om jou maar te helpen. Maar hij hoort je wel een beetje te steunen vind ik :rolleyes:
Ik zou er in ieder geval wel met 'm over praten. Dit lost weinig op. Succes (y)

Punkygirl 21-10-2003 13:47

Citaat:

*** schreef op 21-10-2003 @ 14:19:
't kan toch dat 't 'm nu niet zo best uitkomt, dat ie niet a la minute tijd vrij kan maken...
Een belletje is toch ook al een opstekertje en al is ie er kun je toch nog weinig doen en tv kijken is niet veel anders in je eentje....

Tja.. als ie zou bellen dan zou ik al blij zijn..
Heb em dus via msn gesproken.. en hij kon zefls s'avonds niet even een uurtje vrij maken.. :s

Punkygirl 21-10-2003 13:49

Citaat:

Moonshine schreef op 21-10-2003 @ 14:40:
Nou, hij had best ff langs kunnen komen vind ik :o Maar aan de andere kant snap ik het ook wel, omdat ie al een hele tijd bij je was toen je met je enkel zat. Hij had nu misschien wel andere dingen te doen. Hij hoeft niet alles opzij te zetten om jou maar te helpen. Maar hij hoort je wel een beetje te steunen vind ik :rolleyes:
Ik zou er in ieder geval wel met 'm over praten. Dit lost weinig op. Succes (y)

Toen ik met mn enkel zat werd ik om 11 uur geopereerd.. en om half 2 was hij weg.. dus een hele tijd viel ook wel mee.. :s Maar ja misschien verwacht ik wel gewoon andere dingen als hij..

Klein~Meisje~86 21-10-2003 14:18

Tja..hij heeft natuurlijk ook z'n eigen dingen te doen he...ik snap wel dat jij hem nu even nodig hebt, maar hij heeft er zo weinig aan. Misschien is ie wel een beetje bang...ik was er bij toen mijn vriend heel erg ziek werd en dan kan je niks voor hem doen! Je voelt je dan gewoon erg machteloos en ik was ook wel blij toen ik eindelijk weer thuis was ( :o ).

perseus 21-10-2003 15:20

:/

Bartezz 21-10-2003 22:48

Citaat:

Last Resort schreef op 21-10-2003 @ 13:33:
wat een lompe hufter zeg. Ik zou best wel boos worden, hij kan toch best even langskomen, en al helemaal als jij je zo klote voelt. Wat een onwijs lompe klootzak.
wat een bullshit je kent zijn situatie helemaal niet

R 22-10-2003 03:46

godverdomme, fok jou

elledc 22-10-2003 08:39

Wat een gezeik seg, dus hij zou voor jou altijd tijd moeten maken?
Hij zal waarschijnlijk dingen te doen hebben en ik kan wel geloven dat als je constant zit te zagen dat hij bij jou moet zijn dat hij er dan gewoon géén zin meer in heeft. :rolleyes:

Citaat:

R schreef op 22-10-2003 @ 04:46:
godverdomme, fok jou
Jij bent waarschijnlijk haar vriend?

bertbart 22-10-2003 09:10

tja... misschien heeft hij ook nog wel een eigen leven... en is hij druk met eigen dingen: school, werk, huiswerk, vrienden, familie etc... je moet hem niet zo claimen.. want anders krijgt hij het benauwd en dan gaat hij je dumpen...

R 22-10-2003 11:13

Citaat:

bertbart schreef op 22-10-2003 @ 10:10:
tja... misschien heeft hij ook nog wel een eigen leven... en is hij druk met eigen dingen: school, werk, huiswerk, vrienden, familie etc... je moet hem niet zo claimen.. want anders krijgt hij het benauwd en dan gaat hij je dumpen...
:D :D
Geen school, geen werk, geen huiswerk, ruzie thuis en wonnt nu al bijna 2 weken bij een vriend.

perseus 22-10-2003 11:15

En zelfs dán heb je nog geen tijd om bij haar langs te gaan. Schaam je (n).

Punkygirl 22-10-2003 11:15

Citaat:

R schreef op 22-10-2003 @ 04:46:
godverdomme, fok jou
houdt toch je bekj.. Is er 1 ding hier wat gelogen is?
Je zit altijd bij datvriendje van je.. hebt amper tijd voor mij..

Punkygirl 22-10-2003 11:17

Citaat:

utopia5 schreef op 22-10-2003 @ 09:39:
Wat een gezeik seg, dus hij zou voor jou altijd tijd moeten maken?
Hij zal waarschijnlijk dingen te doen hebben en ik kan wel geloven dat als je constant zit te zagen dat hij bij jou moet zijn dat hij er dan gewoon géén zin meer in heeft. :rolleyes:

Jij bent waarschijnlijk haar vriend?

Ik vraag 2x of hij even kan komen..want hj beweertn er altijd 24-7 voor me te zijn als er iets is,..Nou dat merk ik.. en zovaak zien we elkaar ook weer niet hoor..Hij heeft het te druk met zn vriendjes..

Gauloises 22-10-2003 12:54

Citaat:

Punkygirl schreef op 22-10-2003 @ 12:17:
Ik vraag 2x of hij even kan komen..want hj beweertn er altijd 24-7 voor me te zijn als er iets is,..Nou dat merk ik.. en zovaak zien we elkaar ook weer niet hoor..Hij heeft het te druk met zn vriendjes..
:rolleyes: kansloos
Jij hebt het te druk met jezelf, je kunt niet verwachten van je vriend dat hij zich door jou heen en weer laat commanderen.

Bartezz 22-10-2003 14:03

Citaat:

tgaat erook om hoe je het vraagt
en als ik je toon hier zie kan je misschien beter soliciteren voor de landmacht dan een relatie beginnen

adios el capitain

maria 22-10-2003 14:08

heb je dr dan ooit duidelijk gemaakt dat je niet zo houdt van de toon die ze aanslaat?

Warsocket 22-10-2003 14:27

het is vervelend ik zou het er wel met hem over hebben en laten merken dat het niet leuk vindt

maar je moet er niet zon drama van maken want dat is (van wat ik gelezen heb) niet nodig

iig veel suc6 met je vriend

bertbart 22-10-2003 14:36

Citaat:

R schreef op 22-10-2003 @ 12:13:
:D :D
Geen school, geen werk, geen huiswerk, ruzie thuis en wonnt nu al bijna 2 weken bij een vriend.

DUMPEN!!! :o

Punkygirl 23-10-2003 15:38

Citaat:

bertbart schreef op 22-10-2003 @ 15:36:
DUMPEN!!! :o
Maar dat wil ik nou ook weer niet..
Hou toch wel van em.. :bloos: :bloos: :bloos:

Sade 23-10-2003 16:07

Eh... Anders gaan jullie het er eventjes gewoon lekker met elkaar over hebben ipv allebei in dit topic posten :rolleyes: :o

MCH 23-10-2003 16:23

Punk en hip hop gaat ook niet lekker samen. :|

perseus 23-10-2003 16:37

Precies, luister nou maar naar MCH...

JERRY JERRY! :evil:

FOOIJDONK 23-10-2003 17:08

Citaat:

hij heb groot gelijk, jij bent veel te claimerig

daar houden mannen niet van

sommige mensen hebben meer te doen als een ""relatie"" in stand houden

boer 23-10-2003 17:14

DUMPEN, wat een kneus, als het allemaal leuk en gezellig is is hij er wel voor je, maar anders gaat ie het liefst weg. Misschien heb ik het nu wel helemaal verkeerd en komn hij echt niet, maar dan moet er wel iets echt belangrijks zijn. Maar als jij helemaal ovestuur ben omdat hij weggaat en dan toch wegaan. Ik ga hierbij wel vannuit dat hij dus niet naar echt iets belangrijks moet, maar dan had je het er waarschijnlijk wel bij vermeld

Punkygirl 23-10-2003 19:25

Citaat:

Stefan1986 schreef op 23-10-2003 @ 18:14:
DUMPEN, wat een kneus, als het allemaal leuk en gezellig is is hij er wel voor je, maar anders gaat ie het liefst weg. Misschien heb ik het nu wel helemaal verkeerd en komn hij echt niet, maar dan moet er wel iets echt belangrijks zijn. Maar als jij helemaal ovestuur ben omdat hij weggaat en dan toch wegaan. Ik ga hierbij wel vannuit dat hij dus niet naar echt iets belangrijks moet, maar dan had je het er waarschijnlijk wel bij vermeld
Nee, hij ging naar die vriend toe wara hij al 2 weken slaapt.. Dus die ziet hij sowiezo wel genoeg.. zo ong 24-7..

Punkygirl 23-10-2003 19:28

Citaat:

FOOIJDONK schreef op 23-10-2003 @ 18:08:
hij heb groot gelijk, jij bent veel te claimerig

daar houden mannen niet van

sommige mensen hebben meer te doen als een ""relatie"" in stand houden

Nou als hij geen zin heeft om een relatie in stand te houden waarom neemt hij dan uberhaupt een vriendin..
En en niet te claimerig.. zie hem eens in de 2 a 3 dagen en logisch dat ik dna boos word als hij weer weg moet omdat hij zn vriendje ( waar hij slaapt en bijna 24-7 ziet) anders in de steek laat..

FOOIJDONK 23-10-2003 19:45

ik zeg niet dat hij geen zin heb

ik zeg alleen dat de meeste mensen meer hebben in hun leven

als een keer een vriendinnetje!!

anderen snappen dat niet,

en daardoor zijn er dus ""relatie""problemen

R 24-10-2003 10:59

je moet niet zo zeiken stom kind, wij zien elkaar vaak genoeg en ik wil ook gewoon graag tijd doorbrengen met mn vrienden. en als je daarmee niet kan leven rot je maar op !!

maria 24-10-2003 11:06

erover praten via internet is idd niet de beste methode...

ga gewoon eens ff met zn 2en erover praten en sluit een compromis...

ik denk dat dat beter werkt dan al je gevoelens op dit forum eruit te gooien en vervolgens met knallende ruzie uit elkaar gaan terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig was...

Punkygirl 24-10-2003 11:17

Als ik erover probeer te praten word hij boos.. Hij snapt me ook niet echt.. Misschien dat we toch te verschillend zijn maar ja ik ga inderdaad zo evenb met em praten..

Flowtje 24-10-2003 11:26

Hij praat zo tegen je en je pikt dat van hem?? :confused:

Ik zou hem dumpen.

Punkygirl 24-10-2003 11:56

Citaat:

flowergurl schreef op 24-10-2003 @ 12:26:
Hij praat zo tegen je en je pikt dat van hem?? :confused:

Ik zou hem dumpen.

Normaal praat hij anders.. is waarschijnlijk omdat hij dit zo leest..

en tja.. dumpen kan ik niet.. ik hou toch van hem en we zijn zondag al 11 maanden samen.. Maar ja.. Ik zie het allemaal nog wel wat ik wle of niet doe..

Klein~Meisje~86 24-10-2003 12:41

Citaat:

R schreef op 24-10-2003 @ 11:59:
je moet niet zo zeiken stom kind, wij zien elkaar vaak genoeg en ik wil ook gewoon graag tijd doorbrengen met mn vrienden. en als je daarmee niet kan leven rot je maar op !!
:nono:

cottoncandy 24-10-2003 13:47

ik vind het niet meer dan normaal om je vriendje te vragen of hij langskomt als je echt keihard door je rug bent gegaan, dat is toch niet zomaar iets. dan ben je niet claimerig of bezitterig. en het is wel duidelijk dat hij wel tijd had om langs te komen maar niet kwam.

hij heeft ook duidelijk nauwelijks respect voor je, als hij zo tegen je loopt te schelden in een topic. hoe fucking laag en kinderachtig is dat. als je je relatie niet serieus neemt moet je er niet aan beginnen, sukkel.

ik zit zelf ook in een soortgelijke situatie, dus ik weet dat het moeilijk is als mensen 'dumpen' roepen, ik denk dat het belangrijk is dat je ontdekt of hij het allemaal uiteindelijk goed bedoeld of dat hij echt een klootzak is. als mijn vriendje op deze manier tegen me zou praten en naar beneden zou halen, zou ik sowieso heel kwaad worden en hem keihard schoppen.

Flowtje 24-10-2003 13:52

Idd, ik durf te wedden dat als jij dat tegen hem zou zeggen in dit topic, hij heel anders gaat reageren dan dat jij doet.

90% dat hij jou dan dumpt.

Warsocket 24-10-2003 13:58

Citaat:

als em dit is zou ik em gelijk lozen
kijk menignsverschil ok
maar als hij je zo behandeld is hij jouw niet eens waard

Argantonis 24-10-2003 15:00

LOL, of anders gooi je ff zo'n verhaal online terwijl hij ook dit MB leest :) jeezus. En dan hier gaan zitten bekvechten, ik kom niet meer bij man :D

bertbart 24-10-2003 15:13

Citaat:

wat een geweldig topic is dit(y):D

Alex 24-10-2003 19:29

Het is echt een droplul. Gewoon dumpen die loser... hij heeft totaal geen inlevingsgevoel...

Arenda 24-10-2003 19:38

eh, als hij het letterlijk zo zij dat isti ebehoorlijk bot. (En jij bent pech aan het hebben met je rug en je voet :|)

charmedgirl 24-10-2003 20:13

HAHA soapie maken?? :p :p

*** 24-10-2003 20:32

Citaat:

de liefde straal ervanaf (y)
bij nader inzien trek ik m'n eerste reply in...

FOOIJDONK 25-10-2003 10:50

Citaat:

jij begrijpt het

Jij hebt groot gelijk

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.