![]() |
Nood: CD-romlaadje gaat niet meer open!
Dusuh, tips?
Is niet voor mezelf, dus hoe of wat weet ik niet precies :s |
Krijgt de CD-rom drive wel voeding? Wordt ie herkend?
|
ook niet met een omgebogen paperclip?
|
por 'ns met een paperclip in het gaatje onder het laatje (nood-open) werkt (bijna) altijd, maar is soms wat gepriegel
|
stappenplan voor een open cd-rom lade :
- op naar de garage (of de plek waar je gereedschap ligt) - pak een hamer - pak een koevoet - pak een bijtel - duw de schroevendraaier in te gleuf boven de cd-rom lade, en - sla met de hamer de schroevedraaier in de gleuf - stop de koevoet in de nu ontstane opening de rest wijst zich vanzelf :D |
Citaat:
|
Citaat:
Enne, Paperclip is idd een veelgebruikte, maar om de een of andere wil ie soms zelfs dat niet meer pakken. Heropstarten heeft ook geen zin neem ik aan? Ik had het namelijk ook eens dat hij helemaal niet opende en na een herstart ging het weer goed :) |
waarschijnlijk is het voedingsstekkertje losgeschoten. maak de kast open en vrot dat ding er weer in (y)
|
Update-je van de topicstarter zou btw wel fijn zijn :)
|
Ahja :) Ik was het eigelijk helemaal vergeten. Ik vermoed dat het wel goed zal zitten iig .Heb geen contact meer gehad met degene die met dit probleem zat, maar dat wijst er op dat het probleem waarschijnlijk verholpen is. Iig bedankt voor de reacties, ook namens haar. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13. |