![]() |
Radiohead - not my fault
Nu zat ik dus thuis wat te klooien met ircspy en nou vond ik een album van Radiohoofd dat ik nog niet kende :eek: Not my fault.
Het gaat hier om wat live sessions en het klinkt verdomd goed. De kwaliteit is echt goed, maar er zit nu wel telkens een eikel voor elk nummer en na elk nummer te zeggen dat de desbetreffende band Radiohead is. Maar man wat is dat een lul zeg. Ik kreeg echt zin om mezelf open te snijden. Niet door de depressieve muziek van Radiohead of vanwege de stem van Thom York, maar vanwege die hufter en z'n irritante geblaat na en voor elk nummer. :mad: Nou wat vinden jullie van het album? En ergeren jullie soms ook zo aan personen die door de muziek heen zit te blaten dat het hier gaat om een bepaalde band. |
wat is het voor gast dan? ken het album verder niet hoor :p
|
Wat een klote poll
En Radiohead kan me niet boeien, want [NIEUWE BELEID] het is zo abstract. |
Citaat:
|
b o e i e n d
|
lijkt me logisch dat iedereen dat vervelend vind, maar goed we kunnen in dit topic best over dat voor mij niet bekende album van radiohead praten..
|
Is het wel een album dan? Niet gewoon een of andere bootleg? Geef alsjeblieft wat meer informatie zoals welke nummers er te horen zijn en of het klinkt als het oudere of het nieuwe werk. En als jij jezelf open wilt snijden omdat er een kerel doorheen praat lijkt me dat niet gezond,,
|
het is een bootleg.
|
ja wel aardig bootlegje
|
idd een aardige radio-opname van een unplugged sessie
01. Intro 02. A Punchup At A Wedding 03. I Might Be Wrong 04. I Will 05. Sail To The Moon 06. No Surprises 07. Interview 08. Interview 09. Go To Sleep 10. Karma Police 11. Everything In Its Right Place 12. Fake Plastic Trees 13. There There 14. Outro |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |