![]() |
na mavo havo[NG]?
na mijn mavo heb ik besloten de havo te gaan doen.
ik zat te denken aan een profiel als NG te kiezen, eigenlijk ben ik van persoonlijkheid meer een NT persoon maar omdat de 4 mavo wiskunde gelijk staat ongeveer aan de 3 havo wiskunde leek het mij verstandiger NG te gaan doen met NA12. Hieronder staan mijn cijfers die ik op dit moment gemiddeld sta, natuurlijk kunnen op grond van deze cijfers nog geen besluiten genomen worden maar geeft jullie alvast wel een indicatie of het wel verstandig is voor mij om NG te kiezen. wat denken jullie? Nederlands: 7 Frans: 8 Engels: 8 Wiskunde: 7.9 Natuurkunde: 8 Economie: 6.5 Scheikunde: 8 |
Citaat:
Als NT het beste bij je past, moet dat dat gewoon gaan doen, hoor :) |
Inderdaad je hebt goede cijfers en als je N&T wil gaan doen dan moet je je niks door laten weerhouden. Misschien moet je er wat harder voor werken, maar ja, dat moet je er voor over hebben dan.
Groetjes Ben(die als hij 2e fase had gedaan ook voor N&T zou hebben gekozen :) |
ga gewoon N&T doen zo heel veel moeilijker dan N&G is dat niet het is alleen meer natuurkunde meer scheikunde en meer wiskunde.(niet eens zo veel) Als jij het wilt, als jij het leuk vindt, dan weet ik zeker dat het jou gaat lukken.
succes Nora |
Als ik jouw was zou ik gewoon N&T proberen, met die cijfers lijkt het mij niet zo'n probleem hoor.
|
Wat dagje van NT met bio?? :)
|
Kun je ook vanaf Vbo naar havo?
Of van vbo-c naar haveo Of van Vmbo theoretischeleerweg naar havo |
Citaat:
Groetjes Ben(die vorig jaar havo al heeft afgerond, maar dit jaar 1 vak extra doet :) |
Aha en kun je van Vmbo-basis naar mavo-d?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |