![]() |
???!!!???!!!???!!!???!!!
Hey weet 1 van jullie waarom je wiskunde bij de opleiding spw nodig bent?
X inge |
Heeft niks te maken met aardrijkskunde, geschiedenis, maatschappijleer of lichamelijke opvoeding.
-> School & Studie Verzin volgende keer zelf ajb een titel waarvan mensen ook weten wat ze in de topic kunnen verwachten. |
volgens mij heb je het NIET nodig.
|
Citaat:
|
Heb je bij ons dacht ik niet nodig hoor :D Vriendin van me heeft ook geen wiskunde op mavo-niveau en die had en heeft nog steeds geen enkel probleem :)
|
nope ik heb geen examen in wiskunde gedaan.. en nu het 2e jaar spw nog steeds niet nodig gehad.
enigste is een voldoiende voor nederlands, mavo-diploma, vboC kan ook.........weet niet hoe 't is met de vmbo |
nou ikzelf doe de scw, bijna hetzelfde en ik heb geen wiskunde nodig ervoor, ik geloof dat je voor de spw ook niet voor nodig hebt.
wel krijg je de kans om wiskunde op havo niveau te doen, maar dat is avondschool die je erbij krijgt. |
om te berekenen in welke hoek je het washandje moet houden op precies evenredig paralel de rug van de bejaarde te kunnen wassen?
ONZIN; Je hebt het NIET nodig! :D |
Citaat:
het is wel iets meer dan ruggen wassen i guess. oja, op de spw, heb het ff aan iemand gevraagd, heb je geen wisk. nodig. op de SPH (hbo niveau) overigens ook niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |