![]() |
meisje bovenaan bij sex
mjah ... het kan misschien wel dom klinken... maar als een meije bovenaan zit tijdens de sex,wat moet ze dan doen??? en als ze vanonder ligt,moet ze dan meebewegen of juist tegengesteld??? :o :(
thx |
Gewoon proberen :P Enige tip die ik heb.
|
[IMG]http://home.studenten.net/~**********/lol.jpg[/IMG]
dit tekende een vriendin van me ooit :P nooit weggegooit zo melig vond ik het anyway, je merkt vanzelf wel wat lekker is |
BOVENOP bedoel je (??!!)
|
Het meest doen we plaatje 2 :)
Zij hoeft dan opzich weinig te doen, redelijk inspannend voor de jongen. De andere 2 plaatjes hebben voor mij een minder effect dan plaatje 2. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit altijd bovenop in het begin en ga dan voorover zodat ik lekker in zijn armen kan liggen. Bewegen doen we allebei alleen hij het zware werk..
|
en toch vind ik bovenop niet zó lekker :s
|
jawel! plaatje 2 is denk ik het meest van toepassing
|
Citaat:
|
gewoon doen wat goed voelt!
|
gewoon pompen, hárd pompen.
|
je kunt het ook omdraaien: dus meisje bovenop, maar met rug naar gezicht van jongen toe
voor vrouw vaak minder leuk (andere kant van het lichaam van een man is meestal interessanter..) |
voetfetisj de gaexte!
|
droge plaatjes :D
hm.. ik doe altijd vanalles, is leuk. |
Citaat:
ontopic: Meestal ligt het aan het moment, niet vragen gewoon doen... Het lekkerst vind ik nummer 2 van de tekening. ;) |
Geweldig, die tekeningen :)
|
Het lijkt me dat als je onderopligt, het wel zo handig is om in tegengestelde richting te bewegen, want als je allebei dezelfde kant op beweegt dan is er helemaal geen wrijving :)
En als je bovenop zit, gewoon doen wat jou lekker lijkt, je hoort 't wel als hij dat niet lekker vindt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |