![]() |
Meeting: 23 november 2003 in Utrecht
Goed. Om het overzichtelijk te houden. En omdat ik de macht heb nieuwe topics te openen en deze 'belangrijk' te maken zodat ze bovenaan blijven staan.
De Dansen op Papier meeting! Zondag 23 november in Utrecht om (laat ik eens iets verzinnen) 13.30 uur bij de Burger King (rechts naast het blauwe tijdenbord). Wat gaan we doen? Dreamerfly en ik gaan iets geheims organiseren. Een tipje van de sluier... het heeft te maken met (goh) poëzie. Verder kunnen we natuurlijk de Utrechtse binnenstad onveilig maken, caféetjes bezoeken en 's avonds iets gaan eten met z'n allen. Wie komen er? Geef even aan of je wel of niet komt (misschien is voorlopig ook nog even een optie). Kopieer onderstaande lijst en voeg daar je nick en echte naam aan toe. Er komt ook nog wel iets in de Meetingmanager, maar op dit moment vond ik het zo nog handiger. Wel: * Anneee (Anne) Misschien: Niet: En dat er maar veel mensen komen! |
Citaat:
en zit de burgerkind naast t blauwe tijden bord? :confused: ik dacht dat daar alleen een gwk achtig iets zat? maar daarvoor is toch ook het trefpunt? is dat niet makkelijker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan zeker niet op een zaterdag?
|
Citaat:
|
Wel:
* Anneee (Anne) *Sublime(Ditte) *Dreamerfly(MariaMne) *lovetear(Martien) Misschien: Niet: Ik weet trouwens niet hoe lang ik kan blijven, ik denk niet dat ik al te laat thuis kan komen, maar dan zal ik waarschijnlijk alleen het eten 's avonds missen. aparte namen hier trouwens(op anne na dan :p )... |
Njah dan kan ik zelf dus waarschijnlijk niet, mijn agenda zit vanaf de 15e tot 1 januari volgeboekt met verjaardagen afspraken en feestjes...
Ik zal wel even kijken of ik tijd kan vrijmaken maar denk neit dat het me gaat lukken... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
kan er ook een lijstje bij met héél misschien, waarschijnlijk niet? :p daar hoor ik dan zeg maar bij :o Ik wil namelijk op zich wel komen, maar weet niet hoe ik 't bij m'n ouders moet verkopen dat ik zomaar naar Utrecht ga (woon dus in Rotterdam :p). Kan wel zeggen dat ik met een vriendin ga maar ja :(
|
Liegen zuigt.
|
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: Niet: |
Citaat:
|
Hmmm zet mij overigens maar op de misschien lijst...de verjaardagen zijn toch vrijdags en zaterdags dus misschien dat ik mijn zondag nog vrij kan houden dan....mits ik geen slapende visite krijg of met mijn nichtjes zit opgescheept...
|
Waarom niet gewoon toevoegen in de meetingmanager, werkt een stuk makkelijker.
|
|
Zoals ik al zei: Daar kijkt bijna niemand joh :)
Maargoed...heb me gemeld... |
Citaat:
maar uhm dat vind ik eigenlijk wel fijner :o (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Zal d'r ff lief aankijken) |
Ik weet gewoon niet of ik moet komen, heb niet echt het gevoel dat er iemand om mijn aanwezigheid zit te springen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
Concentratie is weg, inspiratie ook zo'n beetje... Maar ach, komt vast wel weer goed :o Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) Niet: Misschien; meer dan mijn best kan ik niet doen en hoe onverwacht kan het leven wenden :) |
Citaat:
|
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) Niet: |
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien Niet: |
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) Niet: heeft deze optie nut? |
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) Niet: Leonoor (Leonie) Citaat:
|
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) * Genesis(Edwin) Niet: * Leonoor (Leonie) *Komt alleen als hem verteld wordt wat er precies gedaan gaat worden* :o |
Citaat:
|
Citaat:
Kwam jij ook niet? :rolleyes: |
Citaat:
Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) Niet: * Leonoor (Leonie) |
wel heel veel misschienetjes :S
en dadelijk gaat het niet meer door, bij te weinig deelname |
Citaat:
|
Citaat:
|
mezgien
|
Citaat:
als edwin ook komt, hoeven we tenminste niet alleen te reizen, toch Gen? |
Citaat:
|
Citaat:
ach weet je wat? we passen de lijst even aan, en dan kom ik ook: Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) * Ratsja (Dennis) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Secreet (Mylène) Heel waarschijnlijk * Devotee (Rachel) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) Niet: * Leonoor (Leonie) (y) :D |
In dat geval heb ik ook wel wat geregeld :)
Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) * Ratsja (Dennis) * Secreet (Mylène) * Devotee (Rachel) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) Niet: * Leonoor (Leonie) Nou super marianne, kun je met ons in ieder geval mee, kom je nu wel? :) |
ik denk niet dat er mensen zijn die op mijn aanwezigheid zitten te w88 en aangezien ik denk dat ik het financieel niet kan veroorloven, en daarnaast het te vermoeiend voor me zal zijn :(
heb ik besloten mijn naam voorlopig even bij misschien te zetten...maar ik denk dat het niet wordt :o Wel: * Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) * Ratsja (Dennis) * Secreet (Mylène) * Devotee (Rachel) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) * Streepje (Gemma)Heelheel misschien.. Niet: * Leonoor (Leonie) |
Super mensen, zo gaat ie goed!
|
edwin heb mij er tussengepropt ?
wie betaalt de Tosti !!!!!!! |
Citaat:
Jij, denk ik. ;) |
Wel:
* Anneee (Anne) * Sublime(Ditte) * Dreamerfly(MariaMne) * lovetear(Martien) * Genesis(Edwin) * Fun4ever (Fannie) * Ratsja (Dennis) * Secreet (Mylène) * Devotee (Rachel) * Hannibal (Dharma) Misschien: * Jamezy(Ilz) * Super_Marianne (Marianne) Heel misschien * Woodstock (Maartje) * Streepje (Gemma)Heelheel misschien.. Niet: * Leonoor (Leonie) Dit wordt dan maar weer eens mijn Nederland weekend, mijn zusje is die dag erna ook jarig, dus dat kan ik mooi combineren. Maartje, kan ik bij jou slapen, of anders, Fannie kan ik met jou meereizen? Haakjeopenen alsnienietniet Pdan Q en P als en alleen als R impliceert R haakjesluiten |
Citaat:
Je mag met mij mee reizen, graag zelfs, ik hou niet zo van alleen :o :s Volgens mij is er besloten dat ik kom :D Uhmz, mjah, houd het op 'zeer waarschijnlijk' :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |