![]() |
Wat is jouw favoriete koosnaampje?
De naam zegt het eigelijk al,
wat is jouw favoriete koosnaampje? Ben benieuwd.. |
Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit, als je vriend het zegt op zo'n toon klinkt het gewoon al lief... de manier waarop die woordjes bedoeld zijn
behalve moppie of poepie oid dan :D |
Kim toch wel
|
koosnaampjes zijn irritand
maar zo'n toppic voor de driehonderste keer zien is helemaal klote K*TKOOSNAAMPJES |
koosnaampjes zijn kut.
|
Citaat:
|
Citaat:
Aaaah hou op met koosnaampjes! Gebruik de zoekfunctie verrrdorie.. :nono: |
Citaat:
|
voor mij hoeft dat allemaal niet zo
|
Ligt er heel erg aan welke persoon ze zecht en op welke manier
|
ik hoor mijn vriend graag popje zeggen:o
ik noem hem meestal schat, liefje of lieverd:) |
Ik zeg meestal tegen mijn vriendin "schat" :cool:
Gr, DaLoverBoy |
Drolletje :rolleyes:
Koonaampjes vind ik echt zo gruwelijk infantiel. Mensen hebben niet voor niets voornamen! Eventeel wout of wousie, prima, maar ik wil geen onzin horen als 'schatje' of 'poepie'. Lieverd gaat dan nog wel, maar dat zeggen gewone vriendinnen ook tegen me. |
Muisje :)
En om te zeggen: Miepie en kleintje.. Meestal maak ik van koosnaampjes de gekste dingen, dat gaat vanzelf. Doe ik bijv. ook bij m'n hond.. wat dat beest allemaal wel niet te horen heeft gekregen.. :D |
Ik vind Sarah altijd wel leuk... of Saar... of Saartje, in kleffe situaties vooral dat laatste.
|
ik gebruik ze alleen op een sarcastische manier, d.w.z om te laten zien hoe vreemd het wel niet is :p
|
Citaat:
Ach, ik heb er eigenlijk maar eentje die ik regelmatig gebruik en dat is snoepie, dus blijkbaar vind ik die helemaal top (y) . En ik noem mezelf vaak Tommie :) |
Om te zeggen: muisje
Om te horen: miepie (en varianten), rare, kleintje Maar eigenlijk vind ik alles wel leuk, zolang het van mijn vriendin komt :) |
liefie, schat als het gewoon is, dat je het meent zeg maar.
In een melige buil; pannenkoekje, negerzoentje, kersenvlaaitje van me. |
de leukste vind ik
liefie boefje toch ook wel schatje zelf probeer ik daar creatief mee te zijn: sexy angel knuffelbeertje beautifull dropje |
alweer zo'n topic?
ik vind mupske leuk. zo noemt mn vriend me. soms. |
"Jezus"
en "Mein Fuhrer" (y) :p |
Citaat:
|
Freeway> wat ontzettend wannabe-funny, mijn ogen bloeden ervan. (y)
|
Citaat:
|
Flurp, fleut, fleuk, ik vind t allemaal best :p
Alle rare varianten op mn naam vind ik wel lief klinken (als hij het zegt), serieuze cq. slijmerige koosnaampjes vind ik maar niets. :| |
Citaat:
Zulke geluiden maak ik altijd als ik met mn mond open eet ;):) |
Citaat:
Hm ja echt charmant klinkt het niet, maar ik vind het leuk :p |
ik vind het altijd leuk als mijn vriend mij tijger noemt omdat hij vind dat ik een tijger in bed ben volgens hem ;) hij noemt me ook wel eens biggetje dat vindik minder leuk (n) hij noemt me ook wel eens geiltje maar ik denk dat koosnaampjes heel erg persoonlijk zijn het ligt aan hoe je bent en het is iets van jullie samen duzz...
|
bolle
|
Lieverd ofzo :)
|
niet weer.
liefje. |
koosnaam met mate.
alleen dan hebben ze effect. |
Citaat:
Komaaaan,dat wil je toch niet horen. Ik ga voor Dar. Of honnepon. Of bollerd. |
Darling, Sweet, Lief(ie), Lieverd, en verkleiningen van zijn naam enzo. Je moet niet te ver gaan in dat soort dingen. Ik zoek nog wel iets wat echt bij hem past en hij niet leuk vindt om te horen :D
Verder noemt hij mij ook wel het bovenstaande, al is hij meestal wat creatiever. |
Meiske
|
Alle 'normale' dingen, als schat, lieverd of dubbel op 'lieve schat'. ;) Honnepon, poepie, enz. vind ik echt walgelijk...maar goed.
Voor hem heb ik behalve de standaard dingen een aantal variaties op zijn achternaam verzonnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:28. |