![]() |
Buiten neuken..
ik weet niet of dit topic al is geweest..?
maar tis wel een leuk onderwerp :D so tell me.. hebben jullie het al ooit buiten gedaan? |
nee
zouk wel doen hoor als ik een relatie had |
Nope
|
nog nie
|
Jah, was wel chill!
Alleen moe je wel e tijd er voor nemen en niet gehaast neuken omdat er iemand langs kan fietsen ofzow. Geod plekje uitkiezen dus. |
Nog niet gedaan, maar als ik het ooit zou doen dan ergens midden in de nacht ofzow...Op een doordeweekse dag om 3 uur snachts :p is het veiligst...
|
nog niet.. komt wel deze zomer
|
Citaat:
Haha mee eens :) xjes Mij |
Citaat:
ghehe mee eens :p |
'Het' niet, wel wat handwerk :)
|
Eeh...jah? Verder onthoud ik me van commentaar :p
|
jah 3 zomers geleden midden in de nach op een voetbal veld
en vorige zomer op het strand, maar dat ik kut, te veel zand:eek: |
Yep
|
keer in een bos en een keer bij t strand
|
toch liever binnen hoor, dat blijft warmer (tenzij hartje zomer, 30 graden warm)
|
Orale sex gehad in een afgelegen bosje met mijn vorige vriendin. Ook het nodige handwerk thuis bij haar voor de deur. Was allebij super spannend om te doen! :D
|
nope
|
Citaat:
|
Yup, paar keer. Vooral een bos heeft toch wel wat :)
|
natuurlijk ...... heb ik t al buiten gedaan en ik denk dat iederen dat al heb gedaan die een beetje experimenteerd op sex want nik s is beter als t op plaatsjes doen waar je weet dat je betrapt kan worden dat geeft gewoon een extra kick !!!! vind ik !!!
|
Citaat:
|
jawel, maar tis zo koud :(
|
hmm een keertje op de heide ofzo vind ik wel een :cool: idee klinkt maybe vaag maar ik meen het wel
|
ja:D
|
Citaat:
Nog nooit buiten gedaan, dwz niet all the way. Gewoon een beetje kloten op zaterdagavonden, ok... :) |
Citaat:
|
Ja, m'n vriend met z'n ex..... Hij heeft gewoon z'n eerste keer verprutst aan dat wijf....:mad:
|
Ja als je een tent meerekend, dat vind ik aardig buiten.
Echt in de openlucht niet. |
jah 1 keer, wel meerdere keren in het bergings hok van de flat waar t meissie woont
|
Ja, dat was heel coel:)
We hadden een bedspiraal in de bosjes gevonden, die lag daar rustig. Op een avond fietste we door het park, en dachten we 'hee, dat ding ligt er nog...':D Het was bijzonder, ik keek ondertussen naar de sterren en de volle maan.. |
niet het
komt misschien nog wel :o wel handwerk.. maar da was maar 1 x en we waren ontzettend zat |
Euhm ja, 1 keer
langs het spoor, wuhahahahaha kdeng kdeng..... :o |
yep, in een parkeergarage
|
hum waar zal ik eens beginnen? strand, bosjes, zwembad, zee, balkon enz...
|
Citaat:
|
Moet deze zomer maar es wat plekjes op gaan zoeken....
|
lijkt me wel interesant "ooit" maar het is een beetje lastig als je geen vriendin hebt ;)
|
Bijna :D
en met een dun laagje stof erover heen (tentje) :p dikke kus My baby |
Hehehe ckers best vaak ook nog wel eigenlijk :)
Vooral op vakantie.. bijvoorbeeld: Douche, strand, duintje, tent Maar ook 'rond huis' zoals: Naast een disco ergens in het weiland :D enneh in kleine gangetjes. De trein! :D (die was errug spannend) en mja half in de bus, da ging niet zo makkelijk onopvallend :D |
Citaat:
wel een aantal keer buiten gedaan, dat was echt geweldig:D Een nieuwe dimensie(y) Het bos is prima |
Citaat:
|
nouja niet 'het' gedaan maar 't scheelde niet veel. Wel lekker buiten, was aan een stil weggetje, in lang gras, wel bij 't spoor waar 'savonds ook nogal veel treinen langs gaan.( overdag nog veel meer) maar daar hebben we dan eignelijk toch geen last van.
|
vorige week nog in het park in breda hehe
kuzz monique |
Citaat:
Ik dacht al dat ik wat hoorde. Daar wordt elke zomer heel wat afgeneukt na het uitgaan :) |
:o Meer buiten dan binnen :o
Is op zich wel chill hoor, als je een goed zacht weiland zoekt :D 1e x buiten was tegen een boom :eek: Is best wel lastig. Maar is wel spannender vind ik... |
Citaat:
yeah! Op het strand, en het was volle maan.... was echt heel spannend! |
Citaat:
kuzz monique |
Citaat:
Hoe doe je dat dan in de bus zonder dat het opvalt????? |
Citaat:
sorry, moest ff :] |
Euh.. neej nog niet gedaan... uberhaubt nog helemaal niet... Mjah.. mischien deze zomer? :D :D :D :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |