![]() |
En toch
Nogal een standaardgedicht, maar ja
Ik doe een heleboel fout Ik ben niet altijd lief niet altijd leuk en vaak genoeg saai Soms doe ik je pijn Soms is het beter me niet te kennen En mij haten zou ook niet zo abnormaal zijn En toch, toch geef je om me Meer zelfs, je houdt van me En ik weet niet waarom |
vind m erg leuk klinken! lijkt wel een beetje op een songtekst! misschien kan je iets meer beeldspraak gebruiken
|
Je hebt een leuke titel gekozen! Het gedicht zelf vind ik echter inderdaad een standaardgedicht, en eigenlijk niet zo goed. Ik vind dat de creativiteit ontbreekt in dit gedicht; veel standaard zinnen, eigenlijk geen (orginele beeldspraak) enz. Het is niet zo dat er geen ritme in zit: het leest zelfs lekker door, maar het raakt me gewoon niet zo: zelf zou ik proberen wat meer beeldspraak te gebruiken of de zinnen op een wat andere manier te verwoorden.
|
Ik ben het met xineof eens, maar het gedicht is ook lekker duidelijk, en dat is op z'n tijd ook wel fijn.
|
Standaard? Alleen het einde misschien. De rest is zkr wel de moeite waard om te lezen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |