![]() |
kleintje
mama achter glasje
de pillen liggen hier en daar, daar ligt je pasje dan krijg je nog wat bier nu nog even zoet zijn papa komt zo thuis die moest nog even vechten met die man van op de buis niet huilen, meisje, meisje schelden doet geen pijn en slaan ook niet k weet niet of k er zelf blij mee ben, wou gewoon weer eens wat anders proberen |
ja ik weet niet wat ik ervan moet zeggen ik vind het wel grappig maar het spreekt me verder niet aan ofzow :o
|
Ik snap je bedoeling niet helemaal qua inhoud; ik weet wel welke richting ik op moet denken, maar dit gedicht is op meerdere manieren te interpreteren. Ik vind het op zich geen slecht gedicht, en je woordkeus is wel redelijk, en er zit ook wel ritme in, maar ik vind de toon van dit gedicht gewoon heel irritant, sorry... bijv. plasje/glasje vind ik echt heel lelijk; het geeft het gedicht een beetje een kleinerende toon heb ik het idee.
|
Weet niet zo goed wat ik erop kan zeggen. Ik krijg de indruk dat het metrum te hoog ligt voor het gedicht (of mss lees ik hem zzelf gewoon te snel).. en het einde vind ik niet mooi. Mij iets te abupt. Verder vind ik het wel een leuk onderwerp...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |