![]() |
Nena & Kim Wilde
Dat nummer van hun "any place, anywhere, anytime" is tof!! Wie zegt van niet?
|
Ik niet. :D Ik vind 't wel gaaf en da Deutsch is natuurlijk affentittengeil.
|
ik vond het stom maar nu wel leuk. het blijft echt de héle dag in je kop hangen. en die outfit van nena is geweldig.
|
Alsof een engeltje in je oor piest...
|
Citaat:
|
Prachtig. Werkelijk waar, geniaal.
|
Citaat:
|
Nena ist ganz geil!! :D
|
Ik vind het een saai nummer.. Niet boeiend, niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nena heeft altijd al wat beter dan Kim Wilde gezongen, toch zijn het beide goeie zangeressen. Gewoon een lekker gemoderniseert 80's new wave/pop nummer.
|
ik vind het vies, en die clip is al helemaal ranzig. loopt ze met die uitgezakte aars ontzettend nep-hip-jaren-80-stijl te swingen.. nee laat maar.
|
(y)
verschrikkelijk zeg. proberen ze samen terug te komen door een oud nummer nog eens te herkauwen. maak dan meteen iets heel nieuws. |
volgens mij is het gewoon een nieuw nummer hoor.
|
nou dat deuntje zal hoe dan ook gejat zijn, op een subtiele manier wellicht.
|
Citaat:
|
lijkt me niet waarschijnlijk
|
Dat nummer is wel aardig ja.
Maar vooral: Nena, ik hou van je outfit!! Puntschoentjes, en oooh, wat een mooi pakje.. Nu nog je haar omhoog en wat bloem eroverheen, en je bent klaar voor de wereld. |
IRGENDWIE, IRGENDWO, IRGENDWANN LYRICS
Im Sturz durch Raum und Zeit Richtung Unendlichkeit, fliegen wir wie Motten in das Licht, genau wie du und ich. Irgendwie fängt irgendwann irgendwo die Zukunft an, ich warte nicht mehr lang. Liebe wird aus Mut gemacht, denk nicht lange drüber nach, wir fahr´n auf Feuerrädern Richtung Zukunft in die Nacht. Gib mir die Hand, ich bau dir ein Schloß aus Sand, irgendwie, irgendwo, irgendwann. Die Zeit ist reif für ein bißchen Zärtlichkeit, irgendwie, irgendwo, irgendwann. Im Sturz durch Zeit und Raum erwacht aus einem Traum nur ein kurzer Augenblick, dann kehrt die Nacht zurück. Gib mir die Hand... http://www.inlyrics.com/display/Nena...rics/57787.htm |
je zal wel gelijk hebben, ik kan voor geen poot duits.
|
het is een oud nummer ja
tis nog een keer germxd.. naja, opnieuw geproduceerd door djs@work - someday. Opzich ook wel lekker. En, ik vind het wel een leuk nummer.. maar dit nummer was dus al uit sinds begin augustus ong.? Kan echt niet zo lang naar een nummer luisteren... (of het moet dan echt topclass zijn..) |
De nummers van Nena zijn meestal zeer goed doordacht (y)
|
99 rode luchtcondooms :o
|
ik vind het een typisch vrijdagmiddag plaatje als je naar huis rijd van school/werk. (waarom weet ik eigenlijk ook niet)
|
k*tnummer, blijft ook nog de hele dag in je hoofd hangen als je eenmaal geluisterd hebt en dan ook nog die kleren die ze aanhebben in de clip, nou gatver.
|
ey gary craptalk
heb jij ook geen TM? volgens mij wel! kusje |
Citaat:
|
ik ken het niet...
|
vreselijk nummer
|
Citaat:
|
Citaat:
oeh ik kan niet wachten tot ze dit nr in da club draaien! :cool: |
Citaat:
Voor een ander leuk nummer wat nog meer in je kop blijft hangen; View From A Bridge van Kim Wilde.. Uit de periode dat ze nog echt stoer was.. :) |
ja ik heb tm, voor iedereen die zoetsappige berichtjes wil achterlaten over hoe suf ik ben. "gary_craptalk" de rest van de url kan je wel bij elkaar vogelen toch?
Kim Wilde was echt bad ass :D |
Hehe had het vandaag toevallig nog over dit nummer..
Zeker wel cool (y) .. |
die is hip. <33
|
Citaat:
en ik vind het wel een gezellig liedje voor in de auto enzo, en het deuntje is wel leuk, ja. |
Leuk nummertje, hopen dat 99 Luftballons van Nena ft. Nena ook uitgebracht wordt.
|
nena is cool :cool:
|
vet cool nummer :D 80's 80's!!!
|
mmmmmmm ik haat duits.
|
Kut
|
Citaat:
|
Nena is echt wel hip! :cool:
Het is en blijft een kewl nummer! |
Citaat:
|
Citaat:
Dat luchtballonnenliedje is vreselijk irritant... hasst du etwas zeit fur mich denn sich ich ein lied fur dich :S |
Citaat:
|
hippe shizzle indeed en Kim Wilde is echt wel iemand om per ongeluk naast wakker te worden :o :p ;)
|
*zucht* mannen :rolleyes:
;) |
Habt Ihr etwas Zeit für mich, singe ich ein Lied für euch :evil:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |