![]() |
waar maken ze zich druk over in den haag
pas geleden stukje van 5 minuten in het nieuws, OOK NEDERLAND DOELWIT VAN TERREURDADEN.
hoor je niets meer over Want F*cking mabel wisse schmidt is belangrijker het gaat hier over onze veiligheid. maar den haag houd zich liever bezig met een dame die 15 jaar gelede een relatie heeft gehad met een crimineel. dit vindt ik absurd het lijkt op dit moment wel een soap in den haag, wanneer komt de tijd terug dat het echte nieuws terug komt ipv. achterlijke liefdesintriges in het koningshuis wie daarin geintresseert is leest die prive maar. graag jullie mening hierover |
Het koningshuis moet afgeschaft worden. "Mee eens", dus.
|
ja dat vindt ik ook al jaren kost alleen geld
maar buiten dat, want daar start ik nog welleens een thread over |
Oneens. De leden van het Koningshuis vallen onder de verantwoordelijkheid van de ministerraad, dus het is logisch dat men zich daar in Den Haag mee bezig houdt. Het is echt niet zo dat dat prioriteit nummer één in Den Haag is, maar toevallig wel ééntje die nogal in de gaten loopt en vatbaar is voor veel media-aandacht.
Citaat:
Waarom denk je dat de AIVD dat soort dingen roept? Omdat wanneer ze het tegendeel zou beweren, ze de poten onder haar eigen stoel zou wegzagen. |
Citaat:
en Peter R. de Vries zaagt de poten onder de AIVD stoel allang eigenhandig weg:p |
Over Mabel Smiths & Wesson:
ze moeten het erover hebben, maar 1 uur in de week acht ik voldoende. |
mee eens. Wisse Smit is een slet, einde verhaal.
Volgende.. |
Citaat:
Citaat:
|
:rolleyes: ja inderdaad het ene onzinnige onderwerp is een stuk belangrijker dan het andere....
word wakker zeg, er zijn al zolang geen aanslagen meer gepleegd en denk je echt dat de alkaida meer goodwill onder de islamitische bevloking krijgt door landen als nederland aan te vallen?? dat soort statements worden gewoon gemaakt om een goede reden te hebben om een inbreuk te kunnen maken op privacy wetgeving, om vervolgens krakers en milieuactivisten makkelijker te kunnen weren, want dat schijnen ook al terroristen te zijn |
precies
|
oneens, wat gebeurt is mag niet en daar moeten ze naar kijken
mabel :nono: |
bedoelde meer, wat is de prioriteit, je hoort het dag in dag uit.
terwijl andere dingen, minder belangrijk worden geacht, die eigenlijk belangrijker zijn daarbij moet je niet vergeten dat mabel niet de crimineel is ze heeft een relatie gehad met een crimineel 15 jaar geleden boeie |
Citaat:
het gaat er voor mij om dat de veiligheidsdienst er niet achter komt en peter r de vries wel :D maar die aanslagen kunnen ze wel voorspellen |
Citaat:
Ook is het simpelweg een feit, dat de mogelijkheid van een optreden in een bekend TV-programma met een bekende TV-reporter nogal eens leidt tot zeer selectieve herinneringen van feiten. Verder over die aanslagen: het is natuurlijk complete onzin om daar nu ineens over te wauwelen. De dreiging van aanslagen i namelijk echt niet groter dan voor elf september. Vijftien jaar geleden zaten er in het Midden-Oosten ook al militante islamietjes met bommen te spelen en Bush Senior-poppen en Amerikaanse vlaggen te verbranden. Alleen, vóór elf september dachten de Amerikanen nog dat niemand ze in hun eigen land kon treffen. Nu hebben ze die illusie niet meer en schreeuwen ze elke maand moord en brand, maar die dreiging is écht wel gelijk gebleven., |
Ik ben het met nare man eens dat het nu eenmaal onder de verantwoordelijkheid van de regering valt, en het derhalve logisch is dat de regering er zich mee bezighoudt, maar het zal inderdaad niet zo zijn dat Balkenende en co de hele dag bezig zijn met Mabelgate. In Den Haag zijn ze drukker bezig met stupide plannetjes te bedenken.
|
Ik ben het op alle vlakken eens met Nare man en Che (y)
|
Graag wil ik mijn antwoord in enigerlei mate herzien:
Ik denk dat het correct is dat Den Haag zich hier op dergelijke wijze en in dergelijke mate mee bezighoudt. Volgens de wetten die wij nu hebben, op de manier waarop dit land en deze regering in elkaar zit, is dat volkomen juist. Ik ben echter wel van mening dat het feit dat we zo veel tijd besteden aan een in mijn ogen nutteloos onderwerp, omdat het Koningshuis mij absoluut niet interesseert, aan moet zetten tot discussie over het Koningshuis en de rol daarvan in onze maatschappij. Al met al dat ik dat het correct is voor Den Haag om er zo veel tijd aan te besteden en dat het evenwel niet correct is in absolute zin om zo veel tijd aan iets dergelijks te schenken. |
Volgens mij snappen veel mensen niet dat de koning op papier in dit land de baas is, en dat mabel kans zou maken koningin te worden, en daardoor veel macht zou kunnen hebben (y)
Ook is het goed mogelijk dat ze chanteerbaar is |
Citaat:
sorry, dit kon ik niet laten:o |
Citaat:
|
Ben het er mee eens, kan niemand die lelelijke snol afschieten ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
T gaat niet om haar, maar om haar contacten en om de AIVD. |
Citaat:
|
Citaat:
vb uit belgie enkele jaren trug de konng moest een wet goedkeuren wou hij niet, kamer zet koning voor 1 dag af zodat wet ingevoerd kon worden. de koningin heeft geen enkele macht in nederland de uiteindelijke bepaling komt van de ministeraad in de 1e kamer |
ja ok mensen ik ben het er inderdaad mee eens dat de AIVD zijn werk niet naar behoren uitvoerd
en een beetje aandacht aan mabel ok, maar je hoort het in den haag bij B&W in het nieuws etcetc en die aanslagen waren een voorbeeld zijn meer dingen te noemen. bevoorbeeld hoe waardeloos de 2ekamer coalitie is bijvoorbeeld :P (hier zijn de meningen ook over verdeeld) |
Citaat:
laat die reserve koning gelukkig met haar worden zij heeft niets fout gedaan (behalve illegaal tippelen :P) |
okok, het is wel van enig belang maar niet veel toch dacht ik zo
|
Citaat:
'De ministerraad in de Eerste Kamer':confused: Waar heb jij het over? |
Citaat:
Dan betekent ons koningshuis opeens veel meer dan alleen maar lintjes doorknippen. |
Citaat:
Verder zou ze ook iets met wapenhandel te doen hebben mbt Egypte. Volgens RTL nieuws dan. :o |
ja dat zou kunnen, maar dat mag je niet aannemen
innocent until proven quilty |
Citaat:
|
destijds was 'de Russische aanval' wat de 'de dreiging van Osama' nu is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ok maar das het zelfde als ons kiesrecht,
we kunnen kiezen maar het is een pot nat |
vind het sowieso onzin dat ze zo'n groot onderzoek instellen. Who cares anyway? En trouwens Nederland zit wel altijd te zeiken over het bezuinigen... Nou dit onderzoek zal wel geen geld kosten he...
|
sterk punt (y)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |