![]() |
GTA Vice City....
Ja ik weet ut tis al een wat ouder spel, maja ik had et een tijdje aan de kant laten liggen en dacht een paar dagen geleden 'kom laat ik et weer es een keer spelen'.
Nu heb ik van het geld dat ik verdiend heb de club 'Malibu' gekocht, waardoor je gelijk een missie erbij krijgt(is overigens enige missie die ik kan doen, rest heb ik tot nu toe al gedaan)dus ik begin met die missie, maar daar moet je in het politiebureau iemand bevrijden, alleen ik heb et al wel 20x geprobeerd, maar kom er nog steeds niet uit waar hij precies zit in het politiebureau en hoe ik zonder dood te gaan hem kan bereiken, en dan ook weer terug door de uitgang kan lopen. |
Gebruik de zoekfunctie, hier was een tijdje geleden ook al een topic over.
|
Je moet als je in het politie bureau komt ga je eerste gang links en daar ligt een politie kostuum (dacht ik tenminste).
Dan ga je weer terug naar de hal en neemt de 1e rechts hier ligt ergens een kaartje (een soort pinpas). Als je die heb ga je weer terug en nu neem je de 2e links en je kom dij de gevangene. LET OP: Als je deze bevrijdt hebt rkijg je veel politie achter je aan. 1. je kunt ze allenmaal neer schieten en snel weg rijden 2. in een keer weg rijden Hierna ga je naar een sprayover, rijdt naar zijn huis en mission in completed. (BTW. kun je geen walkthrough op internet opzoeken ?) |
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw hier mag wel een slotje op...... |
'T is kennelijk alweer gepruned...gaat wel erg snel op minder drukbezochte fora.
|
Citaat:
|
Citaat:
...latere pogingen daarentegen... |
dat was idd een eitje...heel vice city had wel n graatje moeilijker gemogen..:(
|
Vond die races wel heel saaaaaai
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onzin 'bestaat' meestal slechts enkele weken, terwijl Feedback (nu M&M's geloof ik) tot in 2001 teruggaat. Ontopic: Juh, fette game. (y) Ik heb alle missies uitgespeeld, en nu moet ik unique jumps vinden ed... Dat maakt het nogal saai. :o |
Citaat:
heb em al 5x gerede en telkens komt die politie mij tegenhoude :rolleyes: |
Als je een beetje goed kunt motorijden, moet je direct na de start die PCJ-600 pakken die daar links van de weg op het gras staat, in die hoek van dat gebouw. Daarmee heb ik Hillary een keer verslagen, maar je moet uitkijken dat je er niet afvalt.
|
Citaat:
|
ooof....je rijd gewoon die Hilary er totaal uit..!
|
download de ultimate trainer, kun je niet dood :D
|
Ik vind het nog steeds een vet spel, alleen ik wil aan die races meedoen die op het bord bij sunshine auto's staan maar het lukt niet, weet iemand hoe je aan zo'n race meedoet?
|
Ga in die roze cirkel staan en druk op SHIFT.
Aan een trainer zul je bij die Hillarymissie weinig hebben, omdat je hem moet verslaan in een race... |
Citaat:
Na twintig vruchteloze pogingen... :o |
WEET je wat pas IRRITANT is???
DIe fakked ap missie waarbij je die bommetjes met die mini-heloflopters moet leggen! Wat een shitcontrols! :mad: |
Citaat:
|
Die is vrij irritant idd, maar nu kan ik 'm met nog een minuut over. Da's duidelijk een console-missie. Het is ook leuk om boten te kapen; je neemt een boot, vaart naar een andere boot, schiet de plaatselijke Bruinsma dood, neemt z'n boot over, repeat.
|
ja idd, als je in een heli gaat vliegen vindt ik dat ook al zo klote, je kunt niet fatsoenlijk op 1 hoogte hangen en dan gewoon rechtvooruit vliegen :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eh maaruh ik kan gewoon geen andere auto's er overheen zetten mbv de img tool. Ik kan die bestanden gewoon niet vervangen heeft toevallig iemand een idee hoe ik dit kan oplossen want ik wil zo graag mijn lambo in het spel verwerken:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |