![]() |
Roos
Roos
Roos, mooie witte roos en je lichaam is de melodie op het ritme van de wind - je me op? opgetrokken scherm dat enkel jij nog slechten kunt en je ogen zijn twee rozen met twee liefdesstekels |
sommige dingen zijn wel leuk gevonden..maar ik vind die afgebroken zinnen niet mooi
|
paar keer lezen maakt hem leuker/beter streep.
dicht technisch zal hij vast wel niet perfect zijn, ik heb geen idee maar zal wel niet. toch vind ik hem kool, lekker anders. hij zet je af en toe op het verkeerde been, verast af en toe en dan op het einde komen dan die liefdesstekels. je kan er veel in zien, inhoud vind ik daardoor ook heel mooi. ik denk dat je hem snel en op gevoel hebt geschreven. Ik vind hem mooi. |
mooi mooi mooi :)
eindelijk weer eens wat anders tussen al die poetisch en ritmisch kloppende crap :) |
Citaat:
|
nee nee dat bedoelde ik niet zo.
kan me voorstellen dat de stijl niet aanspreekt, leest niet vloeiend moet je van houden :) |
Alhoewel ik bepaald niet voor het gebruik van dieren voor consumptie ben, denk ik dat het oester-voorbeeld hier niet zou misstaan. Je weet wat men zegt: je moet ervan houden. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Prachtig gedicht..echt eentje die heel erg mooi voorleest. Leuke woorspelingen heb je erin verwerkt, bovendien breken ze het gedicht niet! Ik vind de inhoud en titel erg mooi; het onderwerp spreekt me aan. Verder sterk ritme en een goede verwoording! Inderdaad, het doet mij ook denken aan een Evito-gedicht! Evito is inderdaad een (gebande ;)) forummer ;).
|
;)
|
Ik vind het nogal moeilijk en vervelend lezen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15. |