![]() |
Ladies Night
Hoi Allemaal!
Heeft iemand van jullie een mening over Ladies Night? Zelf vind ik het discriminatie, maar misschien is er iemand die een goede reden weet voor dit soort acties. Dat kan mijn mening veranderen. Greetz, Sander |
ut moakt miene pis nie lauw
|
whaha discriminatie...
lekker boeiend, als je ut zo'n probleem vind organiseer je een mans night ofzo... |
Hahaha, zodat er allemaal homo's komen zeker! :eek:
Haha... Ciao |
ik heb er geen enkel probleem mee :D
Maar ja, kan me voorstellen dat de heren onder ons het onrechtvaardig vinden, maar denk dan als heer eens even bij jezelf na: op de arbeidsmarkt in de hogere functies zie je nog steeds weinig vrouwen terwijl die hetzelfde en soms zelf meer kunnen dan de heer die er wel staat. En toch wordt de man aangenomen. Geen discriminatie? Met ladies night mogen de vrouwen eens een keer, vind ik helemaal oke. |
Ik hoorde pas van een vriend dat Ladies Night er is voor de heren.
Omdat er dan zo ernorm veel meisjes komen, bevind je je op een ware "meidenmarkt". Je hebt ze voor het uitkiezen. Valt ook wat voor te zeggen, natuurlijk. Ik lig er ook geen nachten van wakker, ik ben alleen heel fel tegen alle vormen van discriminatie, zowel van mannen als van vrouwen. Ik vind zelfs dat er bijv. een wet moet worden aangenomen waarin staat dat mannen die zwanger raken ook zwangerschapsverlof kunnen krijgen. Dat is misschien niet mogelijk, maar wel eerlijker. Als je dan toch discriminatie aan wil pakken, doe het dan goed. :D |
mannen die zwanger raken?
|
Haha, in theorie dan.
Het gaat niet om het feit of ze zwanger kunnen raken of niet. Het gaat erom dat ze evenveel recht op het verlof hebben. Snap je waar ik heen wil? Het is puur theorie. |
nou vrouwen hebben toch echt wel meer recht op het nemen van velof. Zelf bevallen is toch wel ff stukkie zwaarder, dan kijken naar hoe iemand bevalt.
En ja tuurlijk is het ook leuk voor mannen om een paar weken verlof te nemen, maar als alle mannen en vrouwen dat zouden mogen doen, kost dat een beetje veel geld... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mijn weten houdt ladies night toch gewoon gratis entree en een cocktail oid voor de vrouwen in?
't Kan me niet zo veel schelen eerlijk gezegd. |
Hahahaha,
De boodschap is helemaal verkeerd aangekomen! Over dat verlof, had er niks mee te maken. Misschien te snel gelezen? Nou ja, laat maar, trouwens. Was toch een raar voorbeeld. Denk aan de film Junior. Maar ik vind Ladies Night nog steeds in strijd met de wet. |
Aaarghhh, ik was een keer zo lief :s om met mijn zusje mee te gaan naar een ladies night....... het is dus een regelrechte ramp:
gillende ouwe wijven en make-up proefmonsters en een flauwe film... ( waarbij al die vrouwen , dronken van het glaasje champagne dat je daar kreeg :| , practisch onder de stoel lagen te gieren.... ) enneh......verboden voor mannen dat wel, maar ik denk dat die er ook niet graag tussen zouden willen zitten. |
tlijkt me niks feesten zonder mannen
|
Ik geloof niet dat ik veel gemist heb...
Raar genoeg vind ik dat feestje wat hierboven beschreven wordt geen discriminatie, dat is gewoon een feestje organiseren voor "de vrouwen". Net als een feestje organiseren voor "de klas" dan wil je ook geen mensen uit een andere klas erbij. Het ging mij bij het starten van deze topic meer om de gemengde feesten waarbij een bepaalde bevolkingsgroep wel moet betalen en een andere niet. Stel je eens voor: White People Night. Gratis entree voor blanke mensen. Dat zou tot massahysterie leiden! Vrouwen die niet in de SGP mogen: Ook massahysterie. Maar Ladies Night niet, vind ik raar..... |
Ik geef er niks om. In Axis is altijd elke vrijdag ook Ladies Night. Ik heb er geen problemen mee hoor.
|
ga een goed boek lezen ofzo....
|
Tenten die zulke avonden hebben ga ik meestal niet eens heen dus no harm done.
|
:D DAmn!! dit slaat gewoon nergens op!?
|
Citaat:
|
Ik discrimineer geen homo's.
Ik zeg alleen dat je een groot risico hebt dat ze komen als je een Men's Night houdt. |
Ik weet niet hoe het komt, maar de sfeer op dit forum is heel rot. Iedereen is vijandig en probeert alleen maar zijn gelijk te halen.
Beetje jammer, ik hou daar niet zo van. |
Citaat:
|
Haha, volgens mij heb ik vrienden gemaakt :D
Ik ben geen slecht mens, hoor. Maar eigenlijk vraag je hier wel om als je met scholieren in discussie gaat. :rolleyes: |
wtf? noem je dit vijandig? zo gaat het er hier altijd aan toe....
vet ruig dus :rolleyes: ow dis zeker weer niet aardig, don't worry, ik heb niks dan lof als ik het over jou heb :D heuh dit klopt zeker niet? tja ik ben beetje stoned :| |
Citaat:
Magoed, als ik je 1e post lees denk ik echt van "Ben je te skraal om je entree te betalen, jongetje, ga dan gewoon niet uit." |
Citaat:
Enneh reacties lok je uit ;) in jou geval dus niet zo leuke reacties. |
Maar ik ben heel aardig als je me leert kennen.
Ik lik ook weleens aan bomen enzo... Het ging mij meer om het principe. En dat ruig zal voor een deel aan mij liggen. Ik ben volwassenen forums gewend. Daar is de sfeer over het algemeen anders. Houden jullie alsnog van me? |
Citaat:
|
Citaat:
Mja, met dit soort topics zeker, erg volwassen. Wuahahaha Sander86: :nono: |
ehehehe nou je brengt de sfeer er wel in (y)
|
Wat een eendracht hier... Heerlijk. Maar nu weer normaal, Sander verdient ook een 2e kans net als ieder van jullie, dus nu allemaal weer lief zijn en terug naar het onderwerp aub
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47. |