![]() |
Hoe kan dit?
Een tijdje geleden heb ik hier een toppic geopend... "iemand een idee wat dit is"? Die ging over bactierie/virus wat ik heb gehad..
nu ben ik bang dat ik het weer terug heb... heb weer een dikke lip, blaasjes op mijn lip, aan de binnenkant van mijn lip blaasjes, en zweertjes. Mijn keelklieren zijn opgezet. De behandelend arts is vandaag heel de dag aan het opereren , dus waarschijnlijk kan ik morgen terrecht in het ziekenhuis. Maar ik vind het echt maar vreemd..... HOE kan dit? Aboe |
moet je ff de link van dat topic hier neer zetten, wel zo handig :)
|
Citaat:
|
wat was vorige keer de behandeling?
en kan je niet gewoon naar de dokter of moest die behandeling in het ziekenhuis? en idd, een link zou wel handig zijn.. :) |
vorige keer heb ik 3 verschillende antibiotica gehad, derde sloeg pas aan.
En huisarts verwees mij door naar het ziekenhuis. Het verslechterde vanmiddag, dus mijn pa had het ziekenhuis weer gebeld... "ja morgen blablba" Om 16.05 belde het ziekenhuis "de arts wilde mij meteen zien" (hij was om 16.00 klaar met opereren vandaar) Hij schrok dat het toch weer leek op het virus van de vorige keer..... nu weer antibiotica gehad, opnieuw bloed laten prikken en vrijdag terug komen... Ben benieuwd Hehe inderdaad link zou wel ff zo handig zijn geweest.... slim van mij om er die vooral niet bij te zetten ;) Aboe |
sterkte drmee!
|
waarschijnlijk heeft de 1e antibiotica kuur niet helemaal het gewenste effect gehad.
|
maar ik heb het een week nadat ik ontslagen was uit het ziekenhuis nog geslikt!
ik wacht wel af tot morgen..hopelijk weet ik meer! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |