![]() |
Peter Pan Speedrock -> Live
Wie heeft peter Pan Speedrock Speedrock live gezien? en waar? hoe vond je ze live? wat vind je van hun nieuwste album Lucky bastards?
Ik: - In Halle en Amstelveen - Ik vind ze live even goed als op het album - Lucky bastards?? DIE IS BRUUT (y) |
wij moesten eventjes voor ze optreden op 't bevrijdingsfestival, lachen gasten!
Dikke Dennis is écht lijp :D Ook qua band zijn ze live súperstrak, érg vet! |
Volgens mij heeft half Nederland ze live gezien :P
Lucky Bastards is cool :cool: |
Nieuwe cd ken ik nog niet. Ik heb ze een paar keer live gezien, best cool.
|
- op appelpop in Tiel
- vond ze onwijs goed - nieuwe cd ken ik nog niet |
kheb ze 3× live gezien.. 1× zomerpop (in een of ander boerendorp in de buurt
2× in manifesto (zaaltje in hoorn) 3× op mxtream (in heerhugowaard nadat ze op mxtream waren geweest werden ze echt bekend (dat was 8 september 2002) was wel leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
Gerespecteerd in alle hardere muziekstromingen (zelfs bij hardcore gasten, en geloof me, die kunnen zeiken)... ook vrij uniek! Vette live shows, en natuurlijk uit mijn hometown (Eindhoven ROCKCITY!) Nieuwe cd heb ik nog niet, killermachine *Duh* en die cd daarna wel... Heb zelfs van de vader van de bassist les gehad op school (who wants to touch me?) |
Citaat:
|
Een keer of duizend gezien en de nieuwe plaat is niet zo gaaf als de rest. vanavond zie ik ze weer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik live gezien @ Beeckestijnpop. Alle nummers waren hetzelfde, edoch ze speelden strak.
|
Ik heb ze 2 keer live gezien, op werfpop en op parkpop geloofk, op werfpop vonk ze wel bruut en op parkpop drong het niet tot me door :p
|
onee twas parkpop niet, kweetniet waar ut wel was..
|
is wel een toffe band.
|
Ik vind ze niet zo leuk
|
je moet wel heel erg in een doos hebben geleefd om deze band nog niet gezien te hebben.
is d'r eigenlijk iemand die ooit een slechte show van de heren heeft gezien? |
Citaat:
|
PPS schopt zeker wel aars..
Echt een band om live te zien.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik
paradiso 11 december dit omdat glassjaw niet doorging en toen ik dat hoorde JEW uitverkocht was ik vind ze sukkels, maar het was wel grappig :) vooral dikke dennis, hij rulet dan wel :) |
Peter pan Fucking kicks ass!
De helden uit Eindhoven Rock city! :cool: |
spelen altijd strak
drummer beukt immens |
jup. bij 5 mei op kabaal.
goeie drummer zeg.. (y) |
Ik heb ze een aantal keer live gezien, 4 keer geloof ik.
Vind ze live erg goed. Ken het nieuwe niet.... |
Gare band....
|
Citaat:
|
Supervette band, op waldrock gezien en binnekort nog wel een paar keer
- Auf der Axe - Come on You en nog vele coole nrs speelden ze.. :o |
ik vind ze kut
mag dat |
ppspeedrock is pas echte rock & roll :)
|
Citaat:
|
heey
*is nieuw hier* pps is zo hels :D kga ze 19 dec. weer zien in Eindhoven Rockcity... cheers Donkeypunch xx |
live gezien op ehcp 8, nighttown rotterdam, paradiso amsterdam (beiden monsters of rock tour), goothstock ridderkerk, 013 tilburg
was harwd! |
Ik heb ze op bevrijdingsfestival en op Pinkpop gezien. Ik vond ze echt goed en dat had ik niet verwacht want ik hou niet echt van dat soort muziek.
Die Dikke Dennis is echt grappig :D |
zelfs ik heb ze gezien &ik ben praktisch een kluizenaar.
tis niet echt mn ding, maar ze speelden wel goed opzich. |
ontopique?
|
paar keer life gezien.
vind ze wel goed opzich |
afgelopen woensdag nog gezien.
wel leuk ja dikke dennis! :cool: |
ik vind ze wel grappig.
ze spelen heel strak en stevige rock 'n roll. alleen heb ik ze tevaak gezien, en Zo geweldig vind ik het ook weer niet. |
Citaat:
|
klopt :)
|
duidelijk dat pps heerscht :D
|
niet beter dan de rest
|
pps is live bruut. klaor
|
Citaat:
|
ik vind ze om gewoon zo te luisteren thuis echt niet leuk, maar live zijn ze echt super (y)
even kijken waar heb ik ze gezien...uhm paar jaar geleden in de Para (mini concert zaaltje in Breda wat nu is afgebroken) en volgens mij heb ik ze ook ooit op t bevrijdingsfestival in wageningen gezien...(maar dat weet ik eigenlijk niet zeker) vorig jaar ook nog in de Mezz in Breda. 2 weken geleden waren ze weer in de Mezz maar toen kon ik helaas niet :( nieuwe album ken ik niet...maar ik vind het vast niet leuk :p |
Trouwe fan.. binnekort weer in de Effenaar.. met Wiseguy (y) :cool: !
|
in december ga ik met mn vriendinnetje en haar vader naar peterpan :cool: word keileuk vooral omdat mn vriendinnetje mee gaat :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |