![]() |
enquete
Wel ik moet ff een enquete houden voor school, als dit niet op het gepaste forum is geplaatst, just move it ;) .
De enquete is bedoeld voor meisjes tss de leeftijd van 15-18. jongens ook (mss als cadeautje ofzo :)) Zouden jullie kettingen, ringen, armbanden kopen van svarovski. tegen een prijs van ongeveer 10€ plaatje: http://users.pandora.be/onofbb/swordjewels75-tb.jpg Dit is niet wat we gaan verkopen maar het wel met zo van die steentjes :). |
nee, want ik draag nauwelijks sieraden en dit past ook niet echt bij mij denk ik.. Maar je weet 't maar nooit natuurlijk :)
|
Nee, en ik begrijp niet wat dit op dit forum doet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien, als ik niets anders leukers zou kunnen vinden :o
|
swarovski's voor 10 euro :eek:
bij ons verkopen ze niet onder de 20 afzetters :( |
ik koop er welleens wat,
maar 10 euro voor een beetje geslepen kristal op bi-zilver (met tin) koop alleen als kadootje als iemand het heel graag wil |
nou k ben bijna 15, dusk heb ook ff gestemd. nee zou k niet kope. ik vind het lelijk, en zonde van mn geld
|
Vin het niet echt mooi, soms vind ik van die beeldjes wel leuk, maar voor als sierraad, nee toch maar niet. :)
Edit: 10 € is niet erg duur vind ik, als iemand het wil zou'k echt wel gemakkelijk 10 € geven. |
Het glinstert akelig... :o Ik vind de kleuren écht niet mooi...
|
Citaat:
deze enquete was bedoeld voor onze mini onderneming want ik moet zorgen voor onze aankopen en voorraad. Volgens een schriftelijke enquete in school wouden 8/10 meisjes zon ding kopen en met deze resultaten gaan we dan morgen op de vergadering (een hele dag :() beslissen hoeveel we er gaan laten maken. |
Van Swarovski? Uhm?
|
Kdenk da iedereen die dingetjes wel kent..Dus die foto maakt niet heel veel uit. *maar dat ding is dus absoluut niet mijn smaak terwijl ik wel zoiets heb..*
|
Citaat:
|
nee, ik draag nooit sieraden.
*vraagt zich af voor welk vak je zulke enquetes moet houden* |
Citaat:
|
Nee, ik zou het niet kopen.
Ook niet als de foto slecht is en de sieraden niet echt op dat sieraadje lijken, maar wel met dat soort steentjes worden gemaakt. Kheb gewoon geen zin om d'r als glinsterende kerstboom bij te lopen en draag dus alleen subtiele sieraden (zilver kettinkje ofzo). |
Neen.
|
Citaat:
|
deze tread mag gedelete worden we weten hoeveel we gaan aankopen enzo :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |